انیمیشن هزار و یک داستان در جشنواره فیلم زلین

انیمیشن «هزار و یک داستان» به شصتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان زلین در کشور چک راه یافت.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان، انیمیشن هزار و یک داستان از آثار تولیدی این مرکز به تهیه‌کنندگی علی رئیس و کارگردانی ریحانه کاوش در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان زلین، یکی از قدیمی‌ترین جشنواره‌ها در جهان، به نمایش گذاشته می‌شود.

هزار و یک داستان، مجموعه انیمیشنی است که از سال ۱۳۸۸ تولید شده و همچنان ادامه دارد. پروانه زرین بهترین تهیه‌کنندگی از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان، جایزه بهترین تهیه‌کنندگی از جشنواره کتاب و رسانه ملی و معرفی در مجله کیفیت در برنامه‌های تلویزیونی کودکان در سطح بین‌الملل جشنواره Prix Juenesse آلمان در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ از عناوینی است که این مجموعه کسب کرده است.

شصتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان زلین از ۱۴ تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ برابر با ۴ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ در شهرهای پراگ و زلین کشور جمهوری چک برگزار خواهد شد. جشنواره زلین که عضو فعال انجمن فیلم کودکان اروپا محسوب می‌شود، یک رویداد بین‌المللی قابل توجه است که سینماگران حوزه کودک و نوجوان را هر ساله از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. این جشنواره از سال ۱۹۶۱ آغاز به‌کار کرده و رشد زیادی در سال‌های اخیر داشته‌است.

کد خبر 442228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.