۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
بازداشت مردان گرگ نما در کرج

آزادسازی دست کودک بستان آبادی از چرخ گوشت، قتل زن تهرانی توسط زورگیران در شهرک غرب، غرق‌شدگی کودک تهرانی در ساحل محمودآباد، بازداشت مردان گرگ نما در کرج، خودکشی پزشک تهرانی با شلیک به قلب خود در ونک، دستگیری سارقان سریالی در تهران و برق گرفتگی مرد ۴۰ ساله در شهریار را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی، اظهار کرد: پسر ۱۸ ماهه اهل روستای یوسف آباد شهرستان بستان آباد که دستش داخل چرخ گوشت گیر کرده بود در سریع‌ترین زمان ممکن توسط اورژانس بستان آباد به بیمارستان امام رضا (ع) انتقال یافت.

طی هماهنگی‌های به عمل آمده آتش نشانی هم جهت ادامه عملیات در بیمارستان امام رضا (ع) حضور یافتند و اقدامات مشترک رهاسازی و درمانی را انجام دادند.

قتل فجیع زن تهرانی توسط زورگیران در شهرک غرب

زورگیران خشن که در نقش مسافرکش زنی را هدف زورگیری هولناک قرار داده بودند با پرت کردن این زن به بیرون خودرو باعث مرگ وی شدند.

زن ۵۰ ساله در حالی که بیهوش شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما به خاطر ضربات سنگینی که به او وارد شده بود روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

همین کافی بود تا ماجرای مرگ طعمه زورگیران خشن به بازپرس دشتبان در دادسرای امور جنایی تهران مخابره شود و در ادامه تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد زن ۵۰ ساله به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات برای دستگیری عاملان این زورگیری مرگبار ادامه دارد.

کودک ۵ ساله تهرانی در ساحل محمودآباد غرق شد

رئیس هیأت نجات غریق محمود آباد اظهار کرد: یک خانواده تهرانی با حضور در منطقه شنا ممنوعه و سنگ چین ساحل مرمر اقدام به شنا در دریا نمودند و بی احتیاطی و سهل انگاری پدر خانواده باعث غرق شدن دو کودک شش و پنج ساله شد.

وی ادامه داد: با تلاش ناجیان غریق سامان سیاه‌پشته کودک شش ساله از مرگ حتمی نجات یافت، ولی آدرینا احمدی کودک پنج ساله علی رغم بیرون کشیدن از آب و تلاش تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ جان خود را از دست داد.

وی شنا در منطقه ممنوعه و سنگ چین و بی‌احتیاطی پدر خانواده و همچنین مواج بودن دریا را علت غرق شدن این کودک پنج ساله عنوان کرد.

بازداشت مردان گرگ نما در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری مردان گرگ نما در کرج پرده برداشت و گفت: مأموران کلانتری ۳۴ گرم دره در حین گشت زنی در سطح حوزه مشاهده کردند دو نفر در حال سرقت گوسفندان از یک باغ بوده و احشام را داخل یک دستگاه خودرو وانت پیکان بارگیری می‌کنند.

محمد معظمی گودرزی افزود: سارقان به محض رؤیت مأموران قصد فرار داشته که مأموران با هوشیاری و سرعت عمل موفق به دستگیری هر دو نفر سارق شدند.

وی خاطرنشان کرد: از داخل خودروی متهمان تعداد ۱۱ رأس گوسفند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان توضیح داد: در بازجویی به عمل آمده است سارقان به بزه ارتکابی خود مبنی بر چند فقره اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل و به پلیس آگاهی استان ارسال شد

خودکشی پزشک تهرانی با شلیک به قلب خود در ونک

پزشک ۶۵ ساله تهرانی با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد و خودکشی کرد.

خبری مبنی بر خودکشی یک پزشک در یک منزل در حوالی میدان ونک به پلیس ۱۱۰ واصل شد.

در ادامه به سرعت تیمی از مأموران انتظامی ۱۴۵ ونک ضمن حضور در محل اعلام خبر، با جسد غرق در خون مردی حدوداً ۶۵ ساله داخل منزل مواجه شدند.

دختر، همسر و داماد متوفی در تحقیقات به مأموران عنوان کردند که در منزل خواب بودند که با صدای بسته شدن در از خواب بیدار شده و پس از ورود به اتاق پذیرایی متوجه شدند متوفی با استفاده از سلاح شکاری، خود را از ناحیه قلب مورد شلیک گلوله قرار داده و جان خود را از دست داده است.

بازپرس ویژه قتل تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل حاضر شده و بررسی‌های بیشتر درباره این پرونده ادامه دارد.

دستگیری سارقان سریالی در تهران

دو برادر که از سارقان حرفه‌ای است با همدستی یکی از دوستانشان دست به سرقت سریالی لوازم داخل خودرو زدند و رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه تهران در این زمینه گفت: چندی قبل مأموران کلانتری در بررسی‌های تشکیل شده در کلانتری با موضوع سرقت لوازم داخل خودرو و چند اماکن خصوصی با شیوه و شگردهای خاصی رو به رو شدند که مشخص شد که عاملان این سرقت‌ها مشترک است.

سید امین موسوی با اشاره به اینکه در بازنگری پرونده‌های تشکیل شده مأموران کلانتری دریافتند که این سرقت‌ها از سوی دو برادر ۴۰ و ۲۸ ساله انجام می‌شود، ادامه داد: مأموران در گام بعدی تجسس‌های پی بردند هر دو سارقان سابقه دار هستند که بارها به خاطر سرقت به زندان رفته‌اند و اکنون در بیرون از زندان به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: با اقدامات فنی و پلیسی محل تردد این دو برادر سارق در حوالی خیابان سازمان آب شناسایی شد و تردد آنها به صورت نامحسوس تحت کنترل در آمد.

رئیس کلانتری ۱۶۹ مشیریه تهران با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری هر دو متهم اخذ شد، افزود: مراقبت‌های ویژه پلیسی ادامه داشت و در حالی که متهمان قصد خروج از خانه خود را داشتند، در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و دو سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و اظهار کردند سرقت‌ها را با همکاری یکی از همدستانمان مرتکب شده‌ایم.

مرد ۴۰ ساله در شهریار ناگهان خشک شد

یک مقام ارشد انتظامی گفت: مرد ۴۰ ساله در شهریار ناگهان خشک شد و رهگذران از دیدن این صحنه عجیب شوکه شدند.

وی ادامه داد: سارق ۴۰ ساله در شهریار بر اثر بریدن کابل ترانس فشار قوی دچار برق گرفتگی شدید شد و مرگ خود را رقم زد، این سارق در حوالی بکه در شهرستان شهریار بر اثر سرقت کابل فشار قوی دچار برق گرفتگی شد.

کد خبر 442225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.