واکنش آذری به درخواست هواداران ذوب آهن برای بازگشت او

سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن معتقد است عده‌ای در این باشگاه در تلاش‌اند تا درخواست‌های طرفداران برای برگشتن او را سازمان دهی شده نشان دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که اوضاع باشگاه ذوب آهن آشفته به نظر می‌رسد، هواداران از چند روز قبل با مراجعه دست جمعی به صفحه اینستاگرامی استاندار و شستا که مدیریت هلدینگ ذوب آهن را بر عهده دارد، تلاش کردند تا راه را برای بازگشت آذری، مدیر محبوب گاندوها باز کنند. ذوبی‌ها با خانه نشین شدن جواد محمدی فعلاً مدیرعامل ندارند و جمشیدی، در نقش سرپرست به امور باشگاه رسیدگی می‌کند.

حالا آذری پس از چند روز به درخواست هواداران واکنش نشان داد. آذری مدعی شده برخی در این باشگاه قصد دارند تا حرکت هواداران برای بازگرداندن خودش را سازماندهی شده جلوه داد و او را برابر سهامداران عمده کارخانه ذوب آهن قرار دهند. آذری در ادامه با اشاره به قرارداد خود با فولاد تا مرداد ۱۴۰۰، گفته شاید روزی به ذوب آهن برگردد اما این روز، فردا نخواهد بود!

در متن این پست آمده است: "هوادارن عزیز ذوب آهن خانه همیشگی من‌.
این روزها شاهد این هستم که امواج محبت آمیز تلاش‌های شما به صورت خود جوش به دنبال بازگشت من به خانه هستید و این را برخی عزیزان به حرکتی سازمان دهی شده توسط اینجانب نسبت می‌دهند و تلاش می‌نمایند که کمپین شکل گرفته را به شخص سعید آذری منتسب نمایند. خدای من و شما می‌داند که بعد از اخراج از ذوب آهن تا امروز تمامی پیام‌های محبت آمیز شما را دریافت کرده‌ام و شرمنده شما خواهران و برادرانم شده‌ام.
ولی با توجه به اعتماد هواداران بی نظیر فولاد خوزستان و مدیران عالی رتبه شرکت فولاد تمامی تلاشم را انجام دادم تا به عنوان نماینده مردم سر افراز اصفهان به ویژه شما سبز دلان در باشگاه فولاد خوزستان نیز منشأ اثر باشم که به لطف خداوند باری تعالی در این مسیر موفقیت حاصل شد.

حال می‌خواهم به اطلاع شما برسانم که گروهی که همواره به دنبال ضربه زدن به مجموعه بی نظیر ذوب آهن بوده‌اند با سو استفاده از این حرکت شما به دنبال آن هستند که بنده را در مقابل مقامات عالی رتبه سهامداران عمده قرار دهند. لذا وظیفه خود میدانم ابتدا از همه شما تشکر نمایم و سپس خواهش کنم که اجازه بدهید باشگاه ذوب آهن به‌ویژه در فصل نقل و انتقالات که تا کنون شرایط خوبی در آن نداشته است بدون چالش فعالیت نماید، از سویی باید بگویم که مأموریت من تا مرداد سال ۱۴۰۰ در فولاد خوزستان ادامه دارد و با توجه به تعهدی که در آن مجموعه سپرده‌ام امکان حضورم در خانه عملاً وجود ندارد.
همه شما میدانید وقتی تعهدی را می‌پذیرم تا پای جان پایش می‌ایستم، من به هواداران فولاد قول دادم که مأموریت نیمه کاره خود را در فولاد تمام کنم، تعهدی که بایستی انجام دهم، فلذا هوشیار باشید، مخصوصاً این روزها که بی تقوایی حاکم مطلق عرصه قضاوت شهودی بسیاری از آقایان است دودش در چشم من نرود.
شاید روزی به خانه برگردم ولی آن روز فردا نیست چون شرایطش مهیا نیست، بگذارید در ذوب آهن آرامش حاکم باشد.
دوست دار همیشگی شما
سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد "

کد خبر 442191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.