به زودی سرمربی تیم  فوتبال ذوب آهن را انتخاب خواهیم کرد

سرپرست تیم باشگاه ذوب آهن گفت: تاکنون دو جلسه کاری فشرده را به همراه اعضای هیات مدیره باشگاه در تهران برای انتخاب سرمربی برگزار نموده ایم و تقریبا به انتخاب نهایی نزدیک شده و بزودی فرد منتخب را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن احمد جمشیدی در رابطه جلسه‌ای که با حضور مهندس شجاعی برهان مشاور ارشد، دادکان مشاور ورزشی و تعدادی از مدیران ارشد وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: حدود دو ماه پیش در نامه‌ای رسمی از طرف وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی، برای بررسی و تعامل موارد مربوط به باشگاه ذوب آهن که یکی از زیر مجموعه‌های این وزارتخانه محسوب می‌شود دعوت شدیم، این دعوت رسمی به صورت سالیانه برای همه زیر مجموعه‌های مختلف وزارت فوق ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در آن زمان درگیر مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال بودیم، تقاضا کردیم که جلسه مشترک با باشگاه بعد از پایان رقابت‌های فوتبال باشد که با این پیشنهاد موافقت گردید و امروز صبح در جلسه مشترک فوق حضور پیدا کردیم.

جمشیدی با بیان اینکه در این جلسه مهندس یزدی زاده مدیرعامل، احمدیان رئیس هیأت مدیره، دشتیانه عضو هیأت مدیره شرکت سهامی ذوب آهن و بهروز یبلویی معاونت مالی اداری باشگاه حضور داشتند، تصریح کرد: در ارتباط با مشکلات و مسائل مربوط به باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان بحث و بررسی در حوزه‌های اجرایی، مالی و دیگر مسائل باشگاه صورت گرفت که از نظرات و پیشنهادات این عزیزان، رهنمودهای مفیدی را کسب نمودیم. سرپرست باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: جلسه بسیار مفید و خوبی بود و مشاور وزیر ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌های سالیان باشگاه ذوب آهن در عرصه ورزشی، فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی، از باشگاه ذوب آهن به عنوان باشگاهی قدیمی، اصیل، پرافتخار، موفق و دوست داشتنی یاد کرد که همواره در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی سربلند بوده است و ایشان همچنین اعلام نمودند که همواره برای مشورت دهی و کمک به باشگاه ذوب آهن آمادگی داشته و دارم.

احمد جمشیدی خاطر نشان کرد: بایستی به واقع از طرف خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان از دادکان تقدیر و تشکر نمائیم که ضمن اعلام حمایت همه جانبه از باشگاه ذوب آهن و اظهار لطف نسبت به مدیریت باشگاه، رهنمودهای ارزنده‌ای نیز در جهت اعتلای هر چه بیشتر نام و عنوان باشگاه ذوب آهن ابراز نمودند.

وی در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: تاکنون دو جلسه کاری فشرده را به همراه اعضا هیأت مدیره باشگاه در تهران برگزار نموده ایم و با بحث و بررسی گزینه‌های مطرح شده، تقریباً به انتخاب نهایی نزدیک شده و بزودی سرمربی منتخب را اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 442167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.