تصویب کلیات طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج

شهردار یاسوج گفت: در نشست کارگروه زیربنایی و توسعه استان، کلیات طرح جامع آبشار و پارک جنگلی یاسوج تصویب شد.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: در طرح جامع پارک جنگلی و آبشار یاسوج ۲۱۰ هکتار از اراضی این دو منطقه مورد مطالعه و طراحی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: پارک جنگلی یاسوج در گذشته به عنوان مکانی ناامن و محل وقوع بسیاری از جرایم بود که در این دوره کاری با توجه به این پارک به تفرجگاهی امن برای گردشگران و شهروندان تبدیل شده است.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: روشنایی مستقیم ۷۰ هکتار از اراضی این پارک در دو مرحله با برج‌های نوری استاندارد با فناوری روز دنیا صورت گرفت و آبرسانی و گازرسانی و شبکه برق این پارک نیز با همکاری دستگاه‌های مربوطه، توسط شهرداری در حال اجراست که هم اکنون در مراحل پایانی است.

مقدم با تاکید از پرهیز از شعارزدگی تصریح کرد: پایتخت طبیعت زمانی تحقق می باید که زیرساخت‌های لازم ایجاد شود که در این طرح جامع یک مطالعه دقیق با بازدیدهای میدانی متعدد و بررسی جوانب مختلف کار توسط یکی از برترین مشاوران ایران که پیشینه کاری بسیار قوی و موفقی دارد، دیده شده است.

وی عنوان کرد: در صورت اجرای این طرح شاهد تحول صنعت گردشگری در شهر یاسوج و استان خواهیم بود و زمینه اشتغالزایی گسترده، سرمایه گذاری و ایجاد درآمد پایدار برای شهر یاسوج از صنعت توریسم خواهد شد.

نستهن مقدم گفت: از مدیران و تصمیم گیرندگان استان خواهش می‌کنم برای پیشرفت و نجات شهر یاسوج برای اجرای این طرح به صورت جهادی پای کار بیایید.

کد خبر 442136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.