می‌خواهند این جام را به دیگر تیم تهرانی تقدیم کنند/ امیدوارم شاهد فوتبالی پاک باشم

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: در خصوص فینال جام حذفی حرف و حدیث زیادی وجود دارد و برخی به دنبال این هستند که این جام را نیز به دیگر تیم تهرانی تقدیم کنند تا امسال هر دو تیم وزارت ورزش، از کسب جام قهرمانی بی‌نصیب نمانند. امیدوارم با تدبیر درست و درایت متولیان امر خلاف شاهد فوتبالی پاک باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی در رابطه با دیدار تیمش در چارچوب فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل استقلال اظهار کرد: تیم تراکتور با آمادگی کامل راهی مشهد می‌شود تا با تمام توان در فینال جام حذفی حضور پیدا کند، امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را برای هواداران پرشور این تیم به ارمغان بیاوریم تا دل آنها شاد شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور افزود: در خصوص فینال جام حذفی حرف و حدیث زیادی وجود دارد و برخی به دنبال این هستند که این جام را نیز به دیگر تیم تهرانی تقدیم کنند تا امسال هر دو تیم وزارت ورزش، از کسب جام قهرمانی بی‌نصیب نمانند. امیدوارم با تدبیر درست و درایت متولیان امر خلاف شاهد فوتبالی پاک و شرافت مندانه باشم.

سهرابی با بیان اینکه امیدوارم روزی برسد که فوتبال ما مستقل شود و سیاسیون در امور فوتبال دخالت نکنند، تصریح کرد: متأسفانه اخباری به گوش می‌رسد که برخی سیاسیون جهت انتقال بازیکن به تیم محبوبشان، پیغام می‌فرستند و در چنین مسائلی دخالت می‌کنند که مایه تأسف است.

وی در خصوص انتخاب موعود بنیادی‌فر به عنوان قاضی دیدار فینال جام حذفی، خاطر نشان کرد: حتی برخی داوران نیز به انتخاب ایشان به عنوان داور بازی فینال معترض شده‌اند و در چنین شرایطی، نگران قضاوت این مسابقه هستیم. در حالی که یک تیم تمام تلاش خود را برای انجام بازی فوتبال به کار می‌گیرد، انصاف نیست تمام زحمات یک ساله مجموعه‌ای، به خاطر اشتباهات داوری به هدر برود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: با تمام احترامی که به آقای بنیادی‌فر قائل هستیم، اما با دو کارشناس خوب داوری هماهنگ شده‌ایم که قضاوت این بازی را زیر نظر داشته باشند تا اگر موردی بود، با مستندات پیگیر حقوق خود باشیم. تراکتور باشگاهی خصوصی است، با هزینه شخصی اداره می‌شود و هرگونه اجحاف در حقوق این باشگاه علاوه بر خیانت به هواداران میلیونی، حق‌الناس نیز بر گردن خاطیان دارد و امیدوارم فینال جام حذفی به گونه به پایان برسد که فوتبال ایران سربلند باشد.
 

کد خبر 442116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.