می خواهیم بین چهار تیم برتر فوتبال ساحلی باشیم

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد گفت: قرعه خوبی به ما خورده است، با برنامه ریزی که داریم می‌خواهیم با تمام توان در مسابقات شرکت کنیم تا بین چهار تیم برتر باشیم. تمرینات را با اعتماد به نفس بالا و اصلاح اشتباهات فردی پیگیری می‌کنیم.

علیرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: دور رفت بازی‌ها من و دو نفر دیگر به علت بیماری همراه بازیکنان نبودیم که فشار زیادی روی تیم بود، اما وقتی برای دور برگشت اضافه شدیم تیم عملکرد بهتری پیدا کرد و با انگیزه بیشتری مسابقات را ادامه دادیم.

وی ادامه داد: بازی نخست دور برگشت با تیم دریانوردان بود که به علت اعتماد به نفس پایین خیلی از موقعیت‌ها را از دست دادیم تا اینکه علی نصر توانست با یک ضربه زیبا دروازه تیم حریف را باز کند، اما به خاطر استرسی که داشتیم گل تساوی را دریافت کردیم و در وقت‌های اضافه با گل حسن پور موفق شدیم برنده میدان باشیم.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد با بیان اینکه مقابل گلساپوش یزد خوب بازی کردیم، اما روی اشتباهات فردی نتیجه را واگذار کردیم، تصریح کرد: بازی سوم مقابل شهریار ساری از اهمیت بالایی برخوردار بود که برای صعود باید بازی را با سه امتیاز پیروز می‌شدیم. وارد زمین که شدم یک پاس گل دادم و این باعث شد انگیزه تیم بالا برود، چند دقیقه بعد تیم شهریار ساری روی یک ضربه بازی را به تساوی کشاندند ولی گل من و یکی دیگر از بازیکنان باعث شد تا با نتیجه سه بر یک برنده بازی باشیم و به جمع هشت تیم برتر صعود کنیم.

اسلامی در خصوص برنامه‌ریزی تیم، اظهار کرد: برای بازی‌ها برنامه‌ریزی داشتیم که اگر برای دوره اول مسابقات تمامی بازیکنان در اختیار تیم بودند، با خیالی راحت‌تر بازی می‌کردیم و می‌توانستیم به عنوان تیم دوم صعود کنیم. در حال حاضر هم چیزی از ارزش بازیکنان کم نشده و به راحتی می‌توانیم بین چهار تیم برتر ایران باشیم.

وی اضافه کرد: علی نادری خیلی صبور است، کنار این مربی بودن حس خوبی دارد و بازیکن با تمام وجود برای او بازی می‌کند، صعود به جمع هشت تیم را به نادری تقدیم می‌کنم.

بازیکن تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد در رابطه با قرعه‌کشی مرحله دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی، تصریح کرد: قرعه خوبی به ما خورده است، با برنامه‌ریزی که داریم می‌خواهیم با تمام توان در مسابقات شرکت کنیم تا ببن چهار تیم برتر باشیم. تمرینات را با اعتماد به نفس بالا و اصلاح اشتباهات فردی پیگیری می‌کنیم.

کد خبر 442110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.