دوپینگ، خط قرمز فدراسیون وزنه‌برداری است

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: خط قرمز ما دوپینگ است و باید مقابله با آن را در نظر گرفت. امیدوارم به بهترین شکل فعالیت هیئت وزنه‌برداری پیش برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ علی مرادی امروز _ چهارشنبه ۱۲ شهریورماه _ در مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: از مدیرکل ورزش اصفهان تشکر می‌کنم زیرا در همین مدت کوتاه امکانات ورزش اصفهان را به خوبی توسعه داد. از کاندیداها نیز تشکر می‌کنم زیرا در این جمع حضور پیدا کردند و مسئولیت پذیری خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم این ورزش را در سطح مدیریت بازیکن و داوری در جایگاه بالایی ببینیم و شاهد حضور پررنگ بانوان در ورزش باشیم زیرا بسیاری از آن‌ها برای ایران نقش آفرین هستند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری اضافه کرد: در این مدت کوتاه که رشته وزنه‌برداری بانوان احیا شد شاهد بودیم که بانوان الگو کشورهای دیگر شدند و از لحاظ فنی و پوششی الگو بوده‌اند. امیدوارم ریاست جدید به خوبی عمل کند زیرا کسب این تعداد رأی مسئولیت او را سنگین می‌کند.

مرادی افزود: محمدی یکی از افتخارات این رشته است و باید با تیم خود بهترین کار را برای این رشته انجام دهد. رئیس جدید با این پشتوانه می‌تواند قهرمانان زیادی را پرورش دهد و باید باید مسائل آموزشی را جدی بگیرد. خط قرمز ما دوپینگ است و باید مقابله با آن را در نظر گرفت. امیدوارم به بهترین شکل فعالیت هیئت وزنه‌برداری پیش برود، فدراسیون نیز حمایت همه جانبه را از اصفهان خواهد کرد. از همه می‌خواهم به این رشته کمک کنند تا حال و روز آن بهتر شود.

کد خبر 442106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.