ابتلای راک و خانواده‌اش به ویروس کرونا

دواین جانسون، ملقب به راک در ویدیویی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که وی و خانواده‌اش به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دواین راک جانسون، شب گذشته با قراردادن پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود گفت: می‌خواهم اطلاعاتی در مورد وضعیت سلامتی خود در سه هفته اخیر به شما بدهم. تست کرونای من، همسرم، لارن و دو دختر بچه‌ام مثبت بوده است. این احتمالاً چالشی‌ترین و دشوارترین دوره زندگی ما به عنوان یک خانواده و بیشتر برای من بود.

اولویت اول من، همیشه حفاظت از خانواده، فرزندان و کسانی که عاشقشان هستم بوده است. آرزو داشتم که فقط من به این بیماری مبتلا شده‌ بودم اما اینگونه نشد و ابتلای همه خانواده‌ام لطمه بزرگی به من بود. به هر حال خوشحالم که به شما بگویم در حال درمان هستیم. ما در قسمت انتهایی درمان آن قرار داریم، دیگر در خطر نیستیم و خدا را شکر سلامتی خود را تا حدودی به دست آوردیم. ما پس از کرونا سالم‌تر و قوی‌تر خواهیم بود.

راک همین‌طور توضیح داد که این بیماری از دوستان و آشنایان بسیار نزدیک که عاشقشان بودیم و به آن‌ها اعتماد داشتیم و هنوز هم عاشقشان هستیم به آن‌ها منتقل شده است. وی در متن پست خود در اینستاگرام نوشت: منظم باشید، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید، خوب باشید، ماسک بزنید، از خانواده خود محافظت کنید، از برپایی تجمعات داخل خانه و مهمانی‌ها خودداری کنید، مثبت فکر کنید و به فکر انسان‌ها باشید.

کد خبر 442061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.