تست‌های پزشکی یونایتد در انتظار فن د بیک

پس از توافق سران یونایتد و آژاکس برای انتقال دونی فن د بیک، این بازیکن هلندی پس از اتمام اردوی تیم ملی کشورش به انگلستان سفر می‌کند تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، دونی فن د بیک، هافبک هلندی سابق تیم آژاکس اولین خرید تیم منچستریونایتد در بازه نقل و انتقالاتی فعلی بود و این بازیکن جوان به‌زودی تست‌های پزشکی خود را پشت سر خواهد گذاشت.

فن د بیک با قراردادی به ارزش ۳۹ میلیون یورو از آژاکس راهی جمع شیاطین سرخ شد اما در قرارداد این بازیکن پنج میلیون یورو نیز بندهای پاداش وجود دارد که شاید بعداً باشگاه یونایتد ملزم به پرداخت آن‌ها شود.

البته این بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی هلند حضور دارد اما بلافاصله پس از پایان آن به منچستر خواهد رفت تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. وی طی روزهای آتی در چهارچوب رقابت‌های ملی برابر تیم‌های ملی لهستان و ایتالیا بازی خواهد کرد.

البته فن د بیک پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید بود اما این اتفاق درنهایت رخ نداد تا مقصد این بازیکن از اسپانیا به انگلستان تغییر کند.

بر اساس گزارش تحلیلگران اسکای اسپورت، سبک بازی روبه‌جلوی فن د بیک در کنار توانایی او برای بازی در تمامی پست‌های خط میانی و برقراری ارتباط مناسب میان خط دفاع و حمله از جمله عواملی است که باعث شده تا منچستری‌ها نسبت به جذب این بازیکن جوان اقدام کنند.

کد خبر 442060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.