۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
آغاز مرمت پارک ۸ شهریور سمنان

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان از آغاز مرمت فاز دوم پارک ۸ شهریور سمنان خبر داد.

الیاس افضلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پارک شش هکتاری ۸ شهریور برای اهالی سمنان به عنوان قدیمی ترین پارک این شهر است که در منطقه یک و در نزدیکی باغات شهر قرار گرفته و در سال ۱۳۴۶ احداث شده است.

وی افزود: بوستان‌ها و فضاهای سبز همچون سایر فضاهای شهری دچار فرسایش شده و نیاز به مرمت دارد تا خدمات آن‌ها به شهروندان تداوم یابد، در همین راستا طرح مرمت و بهسازی پارک ۸ شهریور در دو فاز تعریف شد که فاز اول آن در اواخر سال ۹۷ اجرا شده و فاز بعدی آن آغاز شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان با تاکید بر لزوم اجرای عملیات بهسازی و مرمت پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه، تصریح کرد: این فعالیت‌ها در راستای زیباسازی و با هدف ارائه خدمات مطلوب، آسایش و همچنین افزایش ایمنی و امنیت شهروندان و رفع نواقص و مشکلات موجود اجرایی می‌شود.

افضلی گفت: عملیات فاز دوم مرمت پارک ۸ شهریور شامل مرمت و نوسازی سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی، احداث آبنما، بهسازی روشنایی پارک و انجام نورپردازی می‌شود که با اعتبار سه میلیون ریال در حال انجام است.

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: اجرای بموقع عملیات بازسازی و مرمت در عرصه‌های مختلف عمرانی و فضای سبز ضمن جلوگیری از هزینه‌کردهای اضافی و افزایش بهره وری امکانات شهری، رضایت شهروندان را در پی دارد.

کد خبر 442047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.