انهدام باند کلاهبرداری عتیقه در گرگان

خودکشی هولناک دختر آبادانی، دستگیری زوج جوان قاچاقچی در ریگان، انهدام باند کلاهبرداری عتیقه در گرگان، مرگ دلخراش جوانی در تصادف با تراکتور، اقدام پلید زوج کرجی در مغازه مرغ فروشی، برق گرفتگی مرگبار در مراسم تشییع جنازه و انفجار آمبولانس اورژانس در هفتکل اهواز را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دختر آبادانی در یک تراژدی تلخ به زندگی خودش پایان داد و ماجرای سقوط دختری جوان از بالای یک ساختمان در منطقه زابل آبادان به پلیس اطلاع داده شد.

مأموران کلانتری ۱۶ امیرکبیر همراه بازپرس ویژه قتل و تیمی از مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان در صحنه جرم حضور پیدا کردند و در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد دختر جوان که با مادر پیرش زندگی می‌کرد بدون اینکه هیچ‌گونه مشکلی با خانواده خود داشته دست به خودکشی زده است.

مأموران در ادامه پی بردند دختر جوان از بالکن طبقه چهار ساختمان خودش را به پایین انداخته است که در ادامه روند پیگیری بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد به پزشکی قانونی منتقل شود و تحقیقات در خصوص علت این خودکشی در دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان ادامه دارد.

دستگیری زوج جوان قاچاقچی در ریگان

زوج جوان قاچاقچی که قصد داشتند محموله ۵۱ کیلویی حشیش را در پوشش مسافرت خانوادگی انتقال دهند، ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی "ریگان" در این باره گفت: مأموران هنگام کنترل محور ریگان - ایرانشهر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از این خودرو که یک زوج جوان راننده و سرنشین آن بودند، بیش از ۵۱ کیلوگرم حشیش کشف و این زوج را دستگیر کردند.

انهدام باند کلاهبرداری عتیقه در گرگان

اعضای باند فروش عتیقه‌جات تقلبی در استان گلستان شناسایی شدند و به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند. فرمانده انتظامی گلستان در این زمینه اظهار کرد: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط عده‌ای ناشناس، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سعید دادگر گفت: در بررسی‌های مقدماتی مأموران مشخص شد، متهمان که اهل استان خراسان شمالی بودند طعمه‌های خود را در استان‌های گلستان و مازندران شناسایی کرده و به بهانه فروش تعداد زیادی سکه و اشیا عتیقه با قیمتی مناسب با آنان قرار ملاقات حضوری می‌گذاشتند.

وی افزود: در این قرارها متهمان با نشان دادن دو عدد سکه واقعی اعتماد مالباختگان را جلب کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفتی وجه نقد، تعداد زیادی سکه و عتیقه‌جات تقلبی به آنان فروخته و از محل متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در مواردی نیز که خریداران متوجه تقلبی بودن اشیا عتیقه می‌شدند، کلاهبرداران با تهدید مبالغ را گرفته و متواری می‌شدند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام مأموران اعضای این باند چهار نفره را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی طی دو عملیات جداگانه در مخفیگاهشان در گرگان و آق‌قلا دستگیر کردند.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهمان در مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشتند و تاکنون به ارتکاب ۱۱ فقره کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال اقرار کردند.

مرگ دلخراش جوانی در تصادف با تراکتور

در پی تصادف یک جوان ۲۴ ساله با تراکتور در قم حادثه مرگباری رقم خورد. رئیس پلیس راه استان قم در این زمینه گفت: برخورد تراکتور با عابر پیاده در کیلومتر ۲۸ محور دلیجان در محوطه شرکت فولاد غرب آسیا مرگ جوان ۲۴ ساله را رقم زد.

وی افزود: علت این حادثه بی توجهی راننده تراکتور در رعایت جوانب احتیاط و بی مبالاتی عابر پیاده هنگام سوار شدن روی یدک کش در حال حرکت بود.

اقدام مجرمانه زوج کرجی در مغازه مرغ فروشی

یک زوج در البرز با دستگاه اسکیمر در یک مرغ فروشی در شهر فردیس با سرقت اطلاعات و کپی کارت بانکی بیش از ۱۵ نفر از شهروندان مبلغ یک میلیارد ریال از حساب آنها برداشت کرده‌اند. معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی البرز در این زمینه اظهار کرد: یک زوج که با کپی اطلاعات کارت بانکی شهروندان اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب ۱۵ نفر از شهروندان کرده بودند، در این استان دستگیر شدند.

سید مجید فیض جعفری گفت: تعدادی از شهروندان فردیس به پلیس فتای این شهرستان مراجعه کرده و مدعی شدند که کارت عابر آنها در اختیار خودشان بوده و از حساب آنها برداشت شده است که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که برداشت به صورت اینترنتی نبوده و به صورت فیزیکی از طریق دستگاه پوز و دستگاه ATM از حساب مالباختگان برداشت شده، که شک مأموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق اسکیمر به یقین تبدیل شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهمان با قرار دادن یک دستگاه اسکیمر در یک مرغ فروشی در شهر فردیس با سرقت اطلاعات و کپی کارت بانکی بیش از ۱۵ نفر از شهروندان، مبلغ یک میلیارد ریال از حساب آنها برداشت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران مخفیگاه این زوج کلاهبردار را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه هر دو آنها را دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها تعداد زیادی کارتخوان بانکی، دستگاه اسکیمر و سایر لوازم کلاهبرداری اسکیمری کشف شد.

برق گرفتگی مرگبار در مراسم تشییع جنازه یک مرد

فرماندار شهرستان چرام با اعلام خبر وقوع حادثه در یک مراسم تشییع، اظهار کرد: طبق گزارش اداره برق شهرستان چرام در یک مراسم تشییع جنازه در حالی که چند نفر در حال نصب بنر متوفی روی داربست بودند حادثه برق گرفتگی اتفاق افتاد.

ابراهیم فتاحی اصل در تشریح جزئیات این حادثه، اظهار کرد: این حادثه در بخش سرفاریاب این شهرستان رخ داد و چهار نفر در حال نصب بنر متوفی روی داربست فلزی بودند که داربست با سیم شبکه برق برخورد و دو نفر دچار برق گرفتگی شدند و یک نفر نیز در دم جان باخت.

فرماندار شهرستان چرام تصریح کرد: سه مصدوم این حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل شدند و فوتی این حادثه پسر فرد متوفی بود.

انفجار آمبولانس اورژانس در هفتکل اهواز

یک مقام ارشد انتظامی گفت: انفجار و آتش سوزی آمبولانس در حین مأموریت باعث سوختگی دو نفر از پرسنل پرسنل اورژانس هرستان هفتکل شد و آمبولانس تویوتا فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان هفتکل در حین مأموریت و بازگشت از اهواز به دلیل نقص فنی در موتور دچار انفجار و آتش سوزی شدید شد.

وی ادامه داد: این حادثه که در حوالی روستای چموم اتفاق افتاد، باعث سوختگی دو نفر از پرسنل اورژانس هفتکل شد، لازم است از سوی مدیران دانشگاه علوم پزشکی و حوزه فوریت‌های پزشکی استان نگاه ویژه‌ای برای ساماندهی مدیریت فوریت‌های پزشکی داشته باشند و ناوگان آن در حوزه مسجد سلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل به‌روزرسانی شود.‌

کد خبر 442034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.