صدور ۱۴۰۰ اخطار اصلاح تابلوهای غیرمجاز صنفی در مشهد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ اخطار برای اصلاح تابلوهای غیر مجاز صنوف از سوی این سازمان صادر شده است.

به گزارش ایمنا، مسعود رضوی اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص ساماندهی تابلوهای صنوف هر واحد صنفی، تولیدی و توزیعی مجاز به نصب یک تابلو معرفی کاربری در محل ورودی واحد مربوطه در یک متر و ۴۰ سانتیمتر است و بیشتر از این متراژ باید اقدام به دریافت مجوز از سوی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی کند.

وی با بیان اینکه دریافت نکردن مجوز برای نصب تابلو صنوف بیش از میزان مذکور تخلف است و با آن برخورد قانونی انجام می‌شود، افزود: بر همین اساس از ابتدای سال تاکنون بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ اخطار برای ساماندهی و اصلاح تابلوهای غیر مجاز صنوف صادر شده است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تصریح کرد: از این تعداد ۷۰ درصد از مودیانی که برای آنها اخطار صادر شده، نسبت به اصلاح تابلو و یا دریافت مجوز طبق مصوبه قانونی اقدام کرده‌اند.

رضوی گفت: مودیانی که نسبت به اصلاح تابلوهای صنفی غیر مجاز خود اقدام نکرده و ضوابط و مقررات قانونی را رعایت نکنند ضمن اینکه طبق قانون جریمه خواهند شد، تابلوهای آنها جمع آوری و هزینه جمع آوری دریافت و یا به حساب بدهی ملک مربوطه منظور خواهد شد.

کد خبر 442011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.