نصب ۶۰ نماد نوری "یاحسین(ع)" در سطح منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ایام محرم ۶۰ نماد نوری «یاحسین(ع)» در سطح این منطقه نصب شده است.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن اشاره به اقدامات منطقه هشت در ارتباط با آذین بندی مناسبتی ماه محرم، اظهار کرد: همزمان با آغاز ماه محرم آئین اهتزاز بزرگترین پرچم شهری با مساحت بیش از ۲۰۰ متر مربع با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و به صورت جمعیت محدود در این منطقه برگزار شد.

وی از تحویل ۵۰۰ پرچم مشکی به هیئت‌های مذهبی این منطقه خبر داد و تصریح کرد: نصب تعداد ۱۶۹ پرچم ١*٤ روی پل‌ها، آویزان کردن تعداد ٤٠٠ عدد پرچم ١*٢ بر تیرها، سیاه پوش کردن ساختمان شهرداری و ساختمان خدمات، همچنین تک رنگ کردن همه نورپردازی‌های سطح منطقه به رنگ سبز یا قرمز از دیگر اقدامات انجام شده در این منطقه به مناسبت ماه محرم است.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد ۶۰ نماد نوری «یا حسین (ع)» در سطح این منطقه نصب شده است، افزود: تک رنگ کردن ستون‌های پل امام خمینی به رنگ قرمز به مناسبت این ایام و توزیع دو هزار بنر در منازل  انجام شده است.

کیهانی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با مشاور شهردار اصفهان در امور هیئت‌های مذهبی و مساجد و متولیان تعدادی از هیئت‌های مذهبی فعال منطقه، تصریح کرد: به ۹۰ هیئت مذهبی دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی از سوی منطقه هشت بسته‌های بهداشتی اهدا شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی‌ها، امور مربوط به مسائل بهداشتی، نظافت و ضدعفونی محل برپایی برخی تکایا و مکان‌های عزاداری توسط شهرداری انجام شده است.

کد خبر 442007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.