سیاست‌های تشویقی در افزایش استفاده اینترنت داخلی موثرتر از فیلترینگ است

معاون وزیر ارتباطات و فناو اطلاعات گفت: نظام سیاست‌گذاری ایران نیازمند تغییر از عرضه محور به تقاضا محور و از تنبیهی به تشویقی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر ناظمی در صفحه شخصی خود با اشاره به طرح محاسبه نیم‌بها ترافیک محتوای داخلی، نوشت: " سیاست تشویق طرف تقاضا (کاهش تعرفه داخلی) نسبت به تنبیه عرضه (اجبار به میزبانی داخل یا یا فیلتر محتوای خارجی) تأثیر بیشتری در افزایش کیفیت محتوا و کاهش هزینه شهروندان دارد.
نظام سیاست‌گذاری ایران نیازمند دو تغییر اساسی است:
۱. از عرضه محور به تقاضا محور
۲. از تنبیهی به تشویقی".

کد خبر 441962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.