سرانه اندک شهرداری آبادان/طرح تعریض کانال فردیس

در این بسته خبری از تاسیس شهرداری در شهر میرآباد تا فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری زنجان و استمرار خدمات شهرداری شهرکرد در مقابله با کرونا را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

باز پس گیری ساختمان‌ها و املاک شهرداری بوشهر

اکبر توسلی، عضو شورای شهر بوشهر بر باز پس گیری ساختمان‌ها و املاک شهرداری بوشهر تاکید کرد.

تأسیس شهرداری در شهر میرآباد

وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به استاندار کرمانشاه با تأسیس شهرداری در شهر میرآباد مرکز بخش زمکان از توابع شهرستان ثلاث باباجانی موافقت کرد.

استمرار خدمات شهرداری شهرکرد در مقابله با کرونا

هادی مهربانی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شهرکرد از استمرار عملیات محلول‌پاشی و ضدعفونی معابر شهری به منظور مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

ناوگان حمل و نقل شهری زنجان فرسوده است

حبیب‌الله ملایی یگانه، شهردار زنجان با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل شهری زنجان فرسوده است، گفت: از ۱۱۰ دستگاه اتوبوس فعال در زنجان، ۳۰ اتوبوس در اختیار شهرداری و مابقی در اختیار بخش خصوصی است.

سرانه شهرداری آبادان بسیار پایین است

محمود رضا شیرازی، شهردار آبادان با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری آبادان درجه ۱۱ است و یکی از شهرداری‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود گفت: سرانه شهرداری آبادان با توجه به بضاعت مردم بسیار پایین و درآمد شهرداری آبادان به طور میانگین بین سه تا پنج میلیارد تومان است که با تقسیم بر ۳۰۰ هزار نفر رقم بسیار ناچیزی است.

اعطای تسهیلات به ۱۰ طرح اقتصادی شهرداری‌های کشور

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از موافقت کارگروه ملی وام شهرداری‌ها با معرفی ۱۰ طرح اقتصادی و درآمدزای شهرداری‌ها به بانک برای اعطای تسهیلات در چهارمین جلسه کارگروه در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

طرح تعریض کانال فردیس در دستور کار

کیهان نریمانی، سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اینکه طرح تعریض کانال فردیس در دستور کار مدیریت شهری است، گفت: با تعریض این معبر، شاهد کاهش بار ترافیکی موجود در آن خواهیم بود.

کد خبر 441961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.