همیشه دوست داشتم در پرسپولیس بازی کنم

سعید آقایی پس از پیوستن به تیم پرسپولیس با بیان اینکه زمان امضای قرار داد تمام روز هایی که دوست داشتم در این تیم باشم از ذهنم عبور کرد در صفحه شخصی خود پستی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آقایی بازیکن سابق سپاهان که به تازگی با پرسپولیس قرار داد امضا کرده، در رابطه با این تیم و هوادارانش پستی انتشار کرد و نوشت:
"امروز که سبابه‌ام را جوهری کردم تا روی برگه قرار داد با پر هوادارترین تیم آسیا بزنم، همه روزهایی که دوست داشتم در پرسپولیس بزرگ بازی کنم از ذهنم عبور کرد. همه دورانی که با پیراهن تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس حضور داشتم حس حال هواداران ارتش سرخ را در حمایت از ستاره‌هایشان می‌دیدم. با خودم می‌گفتم چقدر خوشبخت است بازیکنی که اون موج را پشت سر خود دارد. خدا را شاکرم که به دلم نگاه کرد و مرا جایی قرار داد که هر فوتبالیستی آرزویش را دارد من آمدم برای یک شروع دوباره و ورق زدن یک برگ جدید زندگی ورزشی‌ام. در این مسیر جز توکل به پروردگار و کمک‌های شما هواداران بی نظیر روی هیچ مسئله دیگری حساب باز نکردم و البته که خوب می‌دانم باید هرچه در توان دارم بگذارم تا همه باهم برای سربلندی پرسپولیس بزرگ گامی برداریم. از امروز دلم به شما عاشق‌ترین هوادار فوتبال دادم تا باشد سرخ‌ترین سلامم را پاسخی دلگرم کننده بدهید به امید ثبت شیرین‌ترین خاطرات ممکن"

کد خبر 441958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.