اختصاص ۴۰۰ میلیون تومان برای آسفالت معابر قنوات

شهردار قنوات گفت: از منابع استانی ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید آسفالت و ترمیم معابر شهری قنوات اختصاص‌ یافت که نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان هنگام تردد در خیابان‌های شهر دارد.

به گزارش ایمنا، رضا شکاری با اشاره به نقش منابع استانی در پیشرفت شهر قنوات اظهار کرد: در همین راستا صدور اجازه تفکیک املاک شهر قنوات برای تأمین منابع مالی پروژه‌های شهری از جمله مهم‌ترین بخش‌های تعامل و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان با مسئولان مدیریت شهری قنوات بوده‌است.

وی با اشاره به نقش منابع دولتی در ارتقا خدمت رسانی به شهروندان در شهر قنوات، افزود: بوستان شهدای گمنام یکی از پروژه‌های مهم شهر قنوات در هفته دولت بود که بخش مهمی از اعتبارات صرف شده در آن از طریق منابع استانی تأمین و با بهره‌برداری از این بوستان درمجموع برای ۹ تن اشتغال دائم ایجاد شد.

شهردار قنوات به امکانات ایجاد شده در بوستان شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: این بوستان به مساحت ۲۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع مجهز به آبیاری هوشمند فضای سبز و زمین دومنظوره ورزشی، پیست اسکیت و دوچرخه‌سواری، فضای خانوادگی، پارکینگ، نمازخانه و آب نمای خشک موزیکال است.

شکاری با بیان نقش اعتبارات دولتی در تجهیز شهر قنوات به سامانه‌های نوین افزود: در همین راستا برای توسعه سامانه‌های نظارتی معابر شهری و خرید و استقرار تجهیزات ترافیکی شهر قنوات نیز به ترتیب ۷۰ و ۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی استفاده‌شده است.

وی یادآور شد: از منابع استانی ۴۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید آسفالت و ترمیم معابر شهری قنوات اختصاص‌یافت که نقش مؤثری در افزایش رضایت‌مندی شهروندان هنگام تردد در خیابان‌های شهر داشت.

شهردار قنوات تصریح کرد: همچنین در روزهای گذشته ۳۰۰ میلیون تومان از منابع استانی برای توسعه سامانه‌های هوشمند شهری به قنوات تخصیص‌یافته است.

وی با اشاره به پروژه‌های شهری قنوات به مناسبت هفته دولت گفت: امضای قرارداد ۴۰ هزار متر آسفالت، امضای قرارداد ۱۰ هزار متر جدول‌کشی، زیرسازی بلوار امام علی (ع)، کلنگ زنی مزرعه ۲۰۰ تنی پرورش قارچ، احداث ساختمان پزشکان شهر قنوات، ایجاد ۲ بوستان مادر و جوان، تأسیس خانه فرهنگ شماره ۲ و کانال هدایت آب‌های سطحی از پروژه‌های مهم شهر قنوات در این هفته بود.

شهردار قنوات تاکید کرد: تدوین نقشه‌برداری ۱/۵۰۰ محدوده و حریم شهر قنوات، به کار گیری سامانه‌های نظارتی معابر شهر قنوات، ایجاد پارک‌سوار خودروهای سنگین، تهیه و نصب پلاک منازل، امضای قرارداد خرید نرم‌افزار یکپارچه شهرسازی و همچنین رونمایی از آب نمای میدان ولایت شهر قنوات بخش دیگری از طرح‌هایی بود که در هفته دولت به انجام رسید.

شکاری افزود: بهره‌برداری از سامانه تحت موبایل ۱۳۷، خرید و استقرار تجهیزات ترافیکی در معابر شهری و خرید و آزادسازی چهار باب ملک در مسیر بلوار حضرت ولی‌عصر (عج) نیز به مناسبت هفته دولت در شهر قنوات عملیاتی شد.

وی اضافه کرد: درمجموع طی هفته دولت ۱۹ پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۸۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۱۳۸ نفر در شهر قنوات به بهره‌برداری رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 441903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.