ایجاد ۲ ایستگاه شست و شوی دست‌ها در پایانه‌های مسافربری کرمانشاه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه از ایجاد دو ایستگاه شست و شوی دست‌ها در پایانه‌های مسافربری مرکز شهر خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامتی و تندرستی رانندگان تاکسی و شهروندان، سازمان حمل و نقل مسافر (تاکسیرانی اتوبوسرانی) کرمانشاه با ارائه خدماتی همچون توزیع ماسک، دستکش و ضدعفونی کردن تاکسی‌ها و ایجاد دو ایستگاه شستشوی دست‌ها در پایانه‌های مسافربری مرکز شهر همشهریان و رانندگان را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک ملزم کرده است.

وی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهری به دلیل تردد بالای مسافران و ازدحام جمعیت به عنوان یکی از کانون‌های شیوع بیماری کرونا تلقی می‌شود و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند به مبتلا شدن بیشتر مسافران و رانندگان تاکسی منجر شود و در نهایت شیوع این بیماری بین دیگر شهروندان شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر گندزدایی مستمر ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از همشهریانی که سفرهای درون شهری خود را با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام می‌دهند درخواست می‌کنیم از ماسک استفاده کنند و حتماً فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: در این راستا درپارک سوار آزادی وترمینال اتوبوسرانی که محل تردد زیادی از شهروندان است ایستگاه شست و شوی دست‌ها ایجاد کرده‌ایم.

کد خبر 441893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.