آقایان هم می‌توانند از پارک بانوان سنندج استفاده کنند

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر، آقایان می‌تواند از امکانات مجموعه ورزشی روباز شهرداری در پارک بانوان استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، کیوان تیشه‌گران، اظهار کرد: مجموعه ورزشی روباز شهرداری سنندج در پارک توس نوذر به صورت مشترک در اختیار بانوان و آقایان قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: توسعه ورزش همگانی و همچنین ترغیب شهروندان به ورزش در راستای ارتقا سطح روحیه و نشاط شهروندان یکی از اهداف و اولویت برنامه‌های ورزشی این شهرداری است.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج افزود: مجموعه ورزشی واقع در پارک جنگلی توس نوذر در زمینی به مساحت دو هکتار شامل زمین فوتبال، تیچر اسکیت، بسکتبال، والیبال، پیست دوچرخه سواری تحت عنوان پارک بانوان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

تیشه‌گران گفت: موضوع استفاده بهینه از امکانات این مجموعه ورزشی در کمیسیون ورزش و سلامت شورای شهر مطرح و بر اساس مصوبه شورای شهر، آقایان هم می‌توانند از امکانات این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته بانوان در روزهای زوج و آقایان هم در روزهای فرد می‌توانند از امکانات این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

مدیر امور ورزشی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ساعات کاری این مجموعه ورزشی نیز صبح‌ها از ساعت هفت لغایت ۱۰ و عصرها از ساعت ۱۶ لغایت ۲۰ خواهد بود.

تیشه‌گران گفت: براساس فصول مختلف ساعت کاری این مجموعه ورزشی هم تغییر و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ورود عموم شهروندان به این مجموعه تفریحی ورزشی رایگان است؛ گفت: شهروندان می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امکانات این مجموعه ورزشی روباز استفاده کنند.

منبع: فارس

کد خبر 441890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.