نویدکیا در آستانه سرمربیگری سپاهان؟

با آغاز کار ساکت و اتفاقات حاشیه‌ای نخستین روز حضور او، گمانه‌زنی‌ها روی انتخاب محرم نویدکیا برای سرمربیگری سپاهان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از آنکه صبح امروز سه شنبه - ۱۱ شهریور ماه - محمدرضا ساکت به طور رسمی کار خود در باشگاه سپاهان را آغاز کرد، شایعات فراوانی در خصوص انتخاب محرم نویدکیا به عنوان سرمربی این تیم اصفهانی به گوش می‌رسد. برخی منابع مدعی‌اند ساکت در مراسم امروز هنگام صحبت با اطرافیان به مذاکرات با نویدکیا اشاره کرده و به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فعلی، کاپیتان محبوب طلایی‌پوشان محتمل‌ترین گزینه برای نیمکت سپاهان باشد.

با این حال زمانی که صبح امروز ساکت با خبرنگاران مواجه شد، در پاسخ به این سوال که سرمربی سپاهان چه کسی خواهد بود؟ تنها به گفتن اینکه تازه به باشگاه آمده و در آینده این مسئله مشخص خواهد شد بسنده کرد. البته ساکت ساعتی بعد در حالی که قصد داشت برای شروع کار خود در باشگاه به باغ فردوس وارد شود با جمعیت هوادارانی که به استقبالش آمده بودند روبرو شد. او در بخشی از صحبت‌هایش میان طرفداران به بازیکنان قدیمی باشگاه و نقش‌شان برای موفقیت سپاهان اشاره کرد که همین موضوع گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب محرم نویدکیا را به اوج خود رساند.

بیشتر بخوانید:

ممکن است با تکسیرا به مسابقات آسیایی برویم / آقایی خودش نخواست با سپاهان ادامه دهد

پاسخ مبهم ساکت به انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان

صحبت‌های علی پزشک، سخنگوی باشگاه سپاهان را نیز می‌تواند دلیل دیگری برای نزدیکی نویدکیا به باشگاه محبوبش دانست. پزشک در خصوص انتخاب سرمربی گفت: "طبق قانون جدیدی که در خصوص جذب مربیان و بازیکنان خارجی آمده و توضیحات شب گذشته نوربخش، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در برنامه فوتبال برتر و تاکید بر اینکه حتی امکان بازگشت استراماچونی و کالدرون وجود ندارد، برنامه‌های ما (باشگاه سپاهان) مقداری دستخوش تغییر شد."

تغییر برنامه‌های سپاهان را می‌توان به چرخش از گزینه خارجی به داخلی برای نیمکت سپاهان تعبیر کرد و همه این موارد ذهن‌ها را به سمت احتمال  انتخاب محرم نویدکیا روانه می‌سازد. طبق شنیده‌ها چندی قبل و بلافاصله پس از رفتن قلعه‌نویی، با نویدکیا مذاکره شده که شرط‌های سنگین او برای قبول این مسئولیت، توافق را به بن بست می‌رساند. حالا دوباره با بازگشت ساکت به نظر می‌رسد نویدکیا که سال‌ها با این مدیر همکاری داشته، آماده پذیرش هدایت طلایی‌های اصفهانی شده است.

کد خبر 441873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.