تقاضای جانی دپ برای تعویق جلسه دادگاه همسرش

جانی دپ، بازیگر سرشناس هالیوود که شکایتی برای افترا از همسر سابق خود داشته، به دلیل فیلمبرداری نمی‌تواند در زمان مقرر دادگاه حضور پیدا کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جانی دپ با ارائه درخواستی به دادگاه ویرجینیا تقاضا کرد تا زمان رسیدگی به پرونده شکایت او از همسر سابقش یعنی امبر هرد عقب بیفتد. این تقاضا به دلیل همزمانی آن با زمان فیلمبرداری قسمت سوم از مجموعه جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها در لندن است.

دپ در ماه مارس ۲۰۱۹ به اتهام افترا و برای اعاده حیثیت از هرد شکایت کرده بود و تاریخ دادرسی این پرونده در ویرجینیا برای ارائه مدارک بین ۱۱ ژانویه تا ۲۸ ژانویه ۲۰۲۱ تعیین شده و برحسب اتفاق برنامه فیلمبرداری برای قسمت سوم "جانوران شگفت‌انگیز" کمپانی وارنر برادرز از اکتبر ۲۰۲۰ تا اواخر فوریه ۲۰۲۱ است و این باعث شده تا جانی دپ به عنوان نقش اصلی این فیلم، تقاضای تعویق دادرسی را داشته باشد. به نظر می‌رسد که زمان پیشنهادی این بازیگر مشهور هالیوود بین ماه مارس تا ژوئن ۲۰۲۱ باشد.

اثر جانوران شگفت‌انگیز بر مبنای شخصیت سازی جی کی رولینگ، خالق هری پاتر ساخته شده است و جانی دپ در آن نقش شخصیتی به نام گلرت گریندوالد را ایفا می‌کند.

در درخواست وکیل دپ آمده است: "آقای دپ متوجه شده که در زمانی که دادگاه قصد دریافت و بررسی مدارک برای قضاوت را دارد، باید به لندن سفر کرده تا در فیلمبرداری اثر جانوران شگفت‌انگیز ۳ حاضر شود.

شیوع بیماری کرونا باعث تغییر در برنامه این پروژه شده و حالا با بهتر شدن اوضاع در لندن، کمپانی وارنر برادرز در تلاش برای شروع فیلمبرداری است. حال اگر آقای دپ در این پروژه شرکت نکند، به دلیل نقض قرارداد متحمل ضرر خواهد شد. آقای دپ به صورت جدی پیگیر بررسی دادخواست خود است اما ایشان هیچ کنترلی برای شرایط به وجود آمده نداشته و ندارند. "

این تقاضا، احتمالاً در روز ۱۱ سپتامبر بررسی خواهد شد.

منبع: ورایتی

کد خبر 441871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.