برگزاری کنگره مشترک هوش محاسباتی در مشهد

مدیر مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: کنگره مشترک هوش محاسباتی در روزهای ۱۲ تا ۱۴ شهریورماه توسط دانشگاه فردوسی مشهد و با حمایت شهرداری این کلانشهر برگزار می‌شود.

غلامرضا عباس‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کنگره مشترک هوش محاسباتی (CCI 2020) توسط قطب علمی رایانش نرم و پردازش هوشمند اطلاعات در دانشگاه فردوسی مشهد و با حمایت شهرداری، انجمن‌های علمی کشوری، انجمن سیستم‌های فازی ایران و انجمن سیستم‌های هوشمند ایران برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: کنگره مشترک هوش محاسباتی (CCI 2020) شامل دو همایش موفق از جمله هشتمین کنگره سیستم‌های فازی و هوشمند ایران (CFIS2020) و چهارمین کنفرانس محاسباتی تکاملی و هوش جمعی (CSIEC2020) است.

مدیر مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه کنگره CFIS2020 خود شامل دو کنفرانس موفق (۱) نوزدهمین کنفرانس سیستم‌های فازی ایران (ICFS2020) و موفق (۲) هفدهمین کنفرانس سیستم‌های هوشمند (CIS2020) است، افزود: کنفرانس‌های سیستم‌های فازی ایران(ICFS) و کنفرانس‌های سیستم‌های هوشمند ایران (CIS) سابقه درخشانی در ایران دارند به طوری که تاکنون به ترتیب ۱۸ و ۱۶ دوره برگزار شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر CFIS2020، رویداد امسال برای نخستین بار شامل چهارمین کنفرانس هوش جمعی و محاسبات تکاملی (CSIEC2020) است از این رو انتظار داریم که کنگره CCI 2020 به بزرگترین اجتماع جامعه هوش محاسباتی CI در ایران و منطقه تبدیل شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه در کنار برگزاری کنگره و سخنرانی‌های کاربردی، کارگاه‌های آموزشی در سطوح علمی و صنعتی، میزگردهای صنعتی، مسابقات علمی و استارت آپ در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: ۱۰ کارگاه آموزشی نیز در ذیل کنگره برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: این کنگره شامل نشست‌هایی به زبان‌های انگلیسی و فارسی است و به صورت مجازی برگزار می‌شود و دبیر آن محمدرضا اکبرزاده توتونچی از اساتید دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد است.

کد خبر 441850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.