۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
بازسازی تنها برج قدیمی شهر کوشک

شهردار شهر کوشک از پیشرفت ۳۰ درصدی ساماندهی و مرمت تنها برج قدیمی دیده بانی شهر کوشک خبر داد و گفت: این برج دیده‌بانی که احتمالاً قدمت آن به دوره سلجوقیه باز می‌گردد با اختصاص اعتبار یک میلیارد ریال در حال بازسازی است و تا یک ماه آینده آماده بازدید شهروندان و گردشگران است.

مجید قربانی رنانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به نقش هویتی برج دیده‌بانی در شهر کوشک، اظهار کرد: این برج می‌تواند به عنوان یکی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری منطقه محسوب شود.

وی افزود: لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی سطح شهر از مطالبات شهروندان است که توسط نیروهای خدوم شهرداری شهر کوشک انجام شده است.

شهردار کوشک با اشاره به ضرورت رفع عیوب آسفالت شهر گفت: امروز می‌توانیم بگوییم ۹۰ درصد از مطالبات مردم در بخش آسفالت شهر برآورده شده است.

قربانی رنانی همچنین با اشاره به اجرای طرح نیم میدان در ورودی شهر کوشک ادامه داد: اجرای طرح نیم میدان یکی از مطالبات قدیمی مردم شهر بوده که امروز با بررسی توسط کارشناسان در ورودی اصلی شهر در دست اجراست و در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: علاوه بر آغاز عملیات پیاده رو سازی و جدول گذاری خیابان بسیج با اختصاص اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال، ساماندهی و کانیوگذاری کوچه‌های فرعی خیابان ولیعصر شهر کوشک نیز به سرانجام رسیده است که تا کنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

شهردار شهر کوشک خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۵ توافق در شهرداری شهر کوشک با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد تومان جهت آزادسازی و عریض سازی خیابان‌ها انجام شده است.

کد خبر 441848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.