پاسخ مبهم ساکت به انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ستاره‌های اصلی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهید قاضی، حسین ملأ افضل، هاشمی، معینی، کاظمی، خزایی، قدریان و دیگر شهیدانی هستند که همه با اعتقاد به استقلال و حریت کشورشان توپ فوتبال را بر زمین نهادند و سلاح دفاع از حریم کشور را به دست گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا ساکت امروز _ یک شنبه ۱۱ شهریورماه _ در مراسم میثاق با شهدا در گلستان شهدا اصفهان با بیان اینکه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با یک قدمت از سال ۱۳۳۲ با نام شاهین آغاز شده و شروع فعالیت این باشگاه توأم با اخلاق، جوانمردی و مردانگی بوده است، افزود: این روزها طبیعی است که باشگاه سپاهان برای ادامه حیات خودش به ارزش‌های دینی، اخلاقی، انقلابی، دفاع مقدس و البته ارزش‌های ورزشی به طور جدی پایبند است.

وی ادامه داد: امروز فرصتی بود که خانواده بزرگ سپاهان شامل پیشکسوتان، خانواده‌های شهدا، هواداران، کانون هوادار، پرسنل باشگاه، مربیان و کادر فنی در گلستان شهدای اصفهان حضور یابند تا تجدید میثاقی داشته باشند با همه شهدای اسلامی و ۲۳ هزار شهید استان اصفهان تا ارادت خودشان را به آن‌ها تقدیم کنند و با تمسک از روح بلند شهدا برای یک تلاش موفقیت آمیز تلاش کنند.

ساکت با بیان اینکه سال‌های زیادی است که باشگاه سپاهان چهره‌های بسیار فرهیخته‌ای را در خودش داشته، افزود: چهره‌های اخلاق مداری امروز پیشکسوتان فوتبال هستند، اما ستاره‌های اصلی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهید قاضی، حسین ملأ افضل، هاشمی، معینی، کاظمی، خزایی، قدریان و دیگر شهیدانی هستند که همه با اعتقاد به استقلال و حریت کشورشان توپ فوتبال را بر زمین نهادند و سلاح دفاع از حریم کشور را به دست گرفتند. امروز فرصتی بود که همه خانواده بزرگ سپاهان در گلستان شهدا بهشت شهیدان و منزلگاه راست قامتان جاودانه تاریخ حضور پیدا کنند و عرض ارادت کنند.

وی افزود: امیدواریم باشگاه فولاد مبارکه سپاهان کماکان در مسیر ارزش‌های دینی، انقلابی، دفاع مقدس و البته قدرتمندی در عرصه رشته‌های ورزشی بتواند موفق باشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که وضعیت سرمربی تیم فوتبال سپاهان کی مشخص می‌شود؟ افزود: در آینده این مسئله مشخص خواهد شد.

کد خبر 441832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.