شکنجه مرد تهرانی بخاطر الماس میلیاردی

دستگیری قاتل نوجوان کرمانشاهی، شکنجه مرد تهرانی بخاطر الماس میلیاردی، مادر و نامادری مظنون به قتل مرموز پسر بچه تهرانی، آمدن بلای هولناک سر زن جوان رشتی، غرق شدگی پسر جوان در رودخانه پسیخان و مرگ دردناک مرد پاراگلایدرسوار در چناران را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: قاتل نوجوان ۱۶ ساله در شهرستان سنقرو کلیایی و با تلاش مأموران پلیس در کمتر از دو ساعت پس از وقوع قتل دستگیر شد.

محمدرضا آمویی اظهار کرد: پس از گزارش یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان شهید بهشتی سنقرو کلیایی، تیمی از مأموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد فرد مقتول با جوانی هم سن و سال خود درگیر و با ضربه چاقو از ناحیه شکم مجروح و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به اعتراف قاتل به قتل نوجوان ۱۶ ساله از همدستی سه تن دیگر در درگیری رخ داده خبر داد و گفت: مأموران در ادامه موفق به دستگیری همدستان وی شدند و انگیزه فرد قاتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

شکنجه مرد تهرانی بخاطر الماس میلیاردی

مرد جوان با همدستان خود در نقش مأمور قلابی مرد کارخانه دار را ربود و برای رهایی او درخواست ۱۳۰ میلیارد تومانی از مرد کارخانه دار کرد.

مردی با حضور در کلانتری ۱۱۸ ستارخان از ربوده شدن برادرش به نام صفر اطلاع داد و در ادامه تیمی از مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

مأموران در بررسی‌های ابتدایی پی بردند که مرد ۵۰ ساله شب قبل برای رفتن به خانه یکی از بستگانش از خانه خارج شده و ناپدید می‌شود تا اینکه صبح روز بعد آدم ربایان در تماس با خانواده وی درخواست کردند ۱۳۰ میلیارد تومان پول نقد یا معادل آن دلار یا الماس بدهند.

همین کافی بود تا به دستور بازپرس سهرابی از شعبه ۹ دادسرای امور جنایی تیمی از مأموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این آدم ربایی میلیاردی وارد عمل شوند.

کارآگاهان در گام نخست پی بردند که آدم ربایان که سه مرد بودند با خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با چراغ گردان پلیس و در نقش مأمور در منطقه ستارخان به ربودن مرد ۵۰ ساله کردند.

مأموران در ادامه تحقیقات اطلاع پیدا کردند که مردی به نام شاهرخ از قبل با مرد کارخانه دار اختلاف مالی داشته و سرنخ‌های به دست آمده از دوربین‌های مداربسته و شماره پلاک خودروی آدم ربایان، ردیابی‌های پلیسی را به سمت شاهرخ کشاند.

کارآگاهان با سرنخ‌های به دست آمده مخفیگاه شاهرخ و همدستانش در یکی از شهرهای غرب تهران ردیابی شد و مأموران در یک عملیات غافلگیرانه به مخفیگاه آدم ربایان رفته و موفق به دستگیری سه آدم ربا شده و مرد کارخانه دار نیز از چنگ گروگانگیران رهایی یافت.

مأموران در بازرسی از مخفیگاه آدم ربایان یک اسلحه کلت کمری و فشنگ جنگی، گاز اشک آور و سه چاقو به دست آوردند.

مادر و نامادری مظنون به قتل مرموز پسر بچه تهرانی

مرگ پسر بچه هشت ساله تهرانی در بیمارستان سناریوی مرموزی را پیش روی مأموران قرار داد و پدر از مادر و مادر از نامادری بچه‌ها در این پرونده معمایی شکایت کرد.

مسئولان بیمارستان رسالت از مرگ پسر هشت ساله‌ای خبر دادند و تیمی از مأموران کلانتری ۱۲۰ سید خندان برای بررسی‌های پلیسی وارد عمل شدند.

مأموران در بررسی‌های ابتدایی پی بردند که برادر کوچک‌تر این پسر نیز در بیمارستان لقمان تحت درمان قرار گرفته است و با توجه به مرموز بودن پرونده تیمی از مأموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که دو برادر صبح روز پنج شنبه به خانه مادرشان در کرج رفته و ظهر جمعه بعد از برگزاری جشن تولد به خانه پدری بازگشتند و شب همراه نامادری و پدرشان به یک هیئت رفته و بعد از خوردن شام به خانه بازگشتند که دو برادر ادعا کردند که خوابشان می‌آید و برای استراحت به اتاق خود رفته‌اند.

صبح روز شنبه نامادری دو پسر بچه وقتی به سراغ آنها می‌رود متوجه می‌شود که برادرها حالشان بد است و خیلی زود پدر خانواده با اورژانس تماس گرفته و پسر بچه‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

پزشکان در نظریه ابتدایی علت مرگ پسر هشت ساله را مسمومیت اعلام کردند که بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد برای بررسی‌های دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شود.

بلای هولناک سر زن جوان رشتی

در پی انفجار شدید گاز یک خانه مسکونی در رشت زن ۲۲ ساله مصدوم شد و رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در این زمینه گفت: بر اثر انفجار گاز در طبقه سوم یک آپارتمان در محله منظریه رشت زنی ۲۲ ساله مجروح و راهی بیمارستان شد.

شهرام مؤمنی افزود: ۲۵ آتش نشان با ۹ خودروی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و علت این انفجار در دست بررسی است.

رودخانه پسیخان رشت پسر ۱۶ ساله را بلعید

یک نوجوان ۱۶ ساله در رودخانه پسیخان رشت به طرز دلخراشی غرق شد و رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت در این زمینه گفت: نوجوان ۱۶ ساله خمامی به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در رودخانه پسیخان رشت غرق شد.

شهرام مؤمنی افزود: چهار غواص آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و جسد این نوجوان را پس از ۱۰ دقیقه جست‌وجو از آب بیرون آوردند.

مرگ دردناک مرد پاراگلایدر سوار در چناران

مدیر جمعیت هلال احمر چناران گفت: سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در ارتفاعات سایت پروازی ۷۵۰ کلاته درگاه چناران موجب جان باختن سرنشین آن شد.

علی مسعودی افزود: به دنبال اعلام مفقودی پاراگلایدر سوار در ارتفاعات کلاته درگاه شهرستان چناران یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات کوهستان چناران به همراه یک دستگاه خودرو پیکاپ به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از جست‌وجوی ۱۸ ساعته تیم در محدوده ارتفاعات کلاته درگاه و فریزی، جنازه فرد مفقود شده تحویل عوامل انتظامی شد.

کد خبر 441823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.