خدمات‌رسانی بیش از ۱۷۰ آتش‌نشان به هیئات مذهبی ساری

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: برای هر خودروی آتش‌نشانی چهار نفر نیرو ی آتش‌نشان در نظر گرفته شده که جمعاً ۲۴ نفر در این حالت، آماده به خدمت هستند؛ ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی نیز به صورت غیر مستقیم در حالت آماده‌باش هستند.

علی دومیری کلایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در ایام عزاداری محرم، اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم و خصوصاً روزهای تاسوعا و عاشورا خودروها و امدادگران این سازمان در شش نقطه شهری بود، مستقر شدند.

وی با بیان اینکه مراسم عزاداری امسال در ساری بدون حادثه برگزار شد، افزود: در بعضی روزها که مراسمات عزاداری در میدان‌های ساعت، امام حسین (ع)، امامزاده یحیی (ع) و سایر نقاط حساس و در دو نوبت صبح و شب برگزار می‌شود، ۸۰ نفر نیروی آتش نشان به همراه ادوات و خودروهای این سازمان در حالت آماده‌باش هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: برای هر خودروی آتش‌نشانی چهار نفر نیرو ی آتش‌نشان در نظر گرفته شده که جمعاً ۲۴ نفر در این حالت، آماده به خدمت هستند؛ ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی نیز به صورت غیر مستقیم در حالت آماده‌باش هستند.

کد خبر 441821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.