۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
جمع‌آوری ۷۰ تن زباله در مبارکه

معاون خدمات شهری شهردار مبارکه گفت: در مدت زمان برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی، ۵۰ نیروی خدمات شهری با رفت و روب شهر بیش از ۷۰ تن زباله را جمع آوری کردند.

داوود ایران پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۵۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری مبارکه با شست و شو و پاکسازی مداوم معابر سطح شهر به صورت آماده‌باش به خدمات رسانی به شهروندان و هیئت‌های عزاداری پرداختند.

وی با بیان اینکه نیروهای واحد تأسیسات و واحد حمل و نقل شهرداری مبارکه هم در این دهه در حالت آماده‌باش بودند، ادامه داد: کشتارگاه شهرداری مبارکه هم در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت رایگان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شهروندان سرویس دهی کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: همکاری با شبکه بهداشت جهت بازرسی از هیأت‌ها، همکاری با نیروی انتظامی و راهور در برقراری نظم و ترافیک سطح شهر و محلات، پاسخگویی تلفنی به مراجعه کنندگان به صورت ۲۴ ساعته، همکاری با هیأت‌های مذهبی و همچنین مساجد در برگزاری مراسمات با پروتکل‌های بهداشتی و همکاری با دامپزشکی جهت کشتار دام از دیگر اقدامات انجام شده توسط این معاونت در دهه اول محرم است.

کد خبر 441805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.