آغاز کف‌سازی پروژه خیابان عباس آباد

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: در راستای ساماندهی گذرهای منتهی به چهارباغ عباسی، عملیات کف‌سازی پروژه خیابان عباس‌آباد آغاز شده است.

محمد فیض در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خیابان عباس‌آباد که در گذشته گذری بین باغات صفوی بوده، ۱۹۰ متر طول و ۱۶ متر عرض دارد که در فاز نخست ۳۵ متر ابتدای آن شروع شده است.

وی تصریح کرد: فاز نخست خیابان عباس آباد با ترکیب سنگ آذرشهر و هتن‌آباد سنگ‌فرش می‌شود و فاز دوم آن تا خیابان شمس‌آبادی به صورت محور سواره آرام با سنگ ۲۰ در ۲۰ اجرا خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به ساماندهی خیابان شیخ بهایی به عنوان دیگر محور منتهی به چهارباغ، افزود: طول پروژه خیابان شیخ بهایی ۲۲۳ متر و عرض آن ۲۲ متر است که در ابتدا پیاده روهای آن کف‌سازی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به عملیات عمرانی مترو، در قسمت میانی خیابان شیخ بهایی اقدام عمرانی نمی‌شود، اما پیاده‌روهای آن تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: در گذشته خیابان سید علیخان گذری بین باغات صفوی بوده که در طرح پیشنهادی حدود ۲۳ متر ابتدایی آن به پیاده راه اختصاص خواهد یافت که برای سنگفرش آن از سنگ آذر شهر ۴۰ در ۴۰ استفاده شده و بقیه گذر بدون تغییر تبدیل به سنگ فرش و کف‌سازی از جنس سنگ هتن‌آباد می‌شود.

کد خبر 441796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.