فعالیت ۲۰۰ نفر از نیروهای شهرداری زنجان برای فضاسازی شهری ایام محرم

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان گفت: ۲۰۰ نفر از پرسنل شهرداری فضاسازی معابر، مکان‌های حضور هیئت‌های عزاداری‌ها و پارک‌ها و فضای باز را بر عهده داشتند.

بیوک شامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عزاداری ایام محرم امسال متفاوت با سال‌های گذشته برگزار شد، اظهار کرد: عوامل شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از آغاز مراسم‌های عزاداری ایام محرم مشغول ارائه خدمت هستند.

وی با بیان اینکه کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری اعم از سازمان آتش‌نشانی، و خدمات ایمنی، خدمات شهری، میادین میوه تره بار، میدان احشام و سازمان سیما و منظر در شیفت‌های کاری مشغول ارائه خدمت هستند، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری پرسنل شهرداری زنجان مراسم عزاداری حسینیه اعظم، زینبیه و مسجد جامع که در هسته مراکزی شهر قرار دارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فضاسازی‌های مناسب برگزار شد.

مدیر خدمات شهری شهرداری زنجان با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از پرسنل شهرداری فضاسازی معابر، مکان‌های حضور هیئت‌های عزاداری‌ها و پارک‌ها و فضای باز را بر عهده داشتند، گفت: اکثر هیئات مذهبی در فضای باز و داخل حیاط مساجد عزاداری می‌کنند.

شامی از آماده‌باش و بکارگیری ۱۰ دستگاه تانکر آب واحد خدمات شهرداری زنجان برای انجام مأموریت‌های شهری ویژه این ایام خبر داد و عنوان کرد: در دهه نخست محرم کمک‌ها به صورت نقدی و به تبعیت از پیام رهبر معظم انقلاب در قالب کمک‌های مومنانه ارائه شد و توزیع نذری کمتر بود با وجود این نیروهای شهرداری ۲۴ ساعته فعالیت کردند تا بهداشت محیطی حفظ شود.

کد خبر 441793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.