همه چیز در مورد گوشی هواوی نوا ۷ آی 

گوشی هوشمند هواوی نوا ۷ آی که با نام P۴۰ لایت نیز شناخته می‌شود، به پردازنده کرین ۸۱۰ مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هواوی نوا ۷ آی (Huawei nova 7i) به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های میان رده شناخته شده است. بدنه این گوشی هوشمند به جز قسمت جلویی و فضای مربوط به نمایشگر، از پلاستیک ساخته شده، ضخامت آن ۸.۷ میلی متر و وزن آن ۱۸۳ گرم است. کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و همچنین کلید پاور در سمت راست گوشی قرار دارد. حسگر اثر انگشت نیز روی کلید پاور تعبیه شده است.

شکاف سیم کارت و کارت حافظه نیز در سمت چپ گوشی قرار گرفته است. شرکت هواوی برای این محصول خود دو درگاه سیم کارت نانو در نظر گرفته که می‌توان از یکی از آن‌ها برای کارت حافظه استفاده کرد. روی لبه بالایی گوشی میکروفون دوم تعبیه شده است و جک هدفون ۳.۵ میلی متری، میکروفون اصلی، بلندگو و درگاه USB نوع C نیز روی لبه پایینی قرار دارد. گوشی هواوی نوا ۷ آی در سه رنگ مشکی، سبز و صورتی موجود است.

نمایشگر هواوی نوا ۷ آی

گوشی هواوی نوا ۷ آی به نمایشگر LCD از نوع LTPS IPS مجهز شده که اندازه آن ۶.۴ اینچ و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰*۲۳۱۰ است. هواوی روی نمایشگر این گوشی یک زبانه دایره شکل به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اختصاص داده است. نمایشگر نوا ۷ آی دارای حداقل روشنایی ۱.۱ نیتی بوده که کاملاً قابل قبول است. هواوی برای این گوشی اسپیکر تک کاناله در نظر گرفته است که عملکرد نسبتاً خوبی دارد.

دوربین هواوی نوا ۷ آی

گوشی هواوی نوا ۷ آی دارای دوربین چهارگانه با چینش مربعی است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی، دوربین مخصوص ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین دو مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق تصویر می‌شود. یک فلش LED تکی نیز در زیر دوربین چهارگانه قرار گرفته است. هواوی به منظور زیباتر کردن بیرون‌زدگی دوربین، یک نوار طلایی در نسخه مشکی در اطراف بیرون‌زدگی قرار داده است که به زیبایی آن افزوده است.

نرم افزار و رابط کاربری هواوی نوا ۷ آی

هواوی نوا ۷ آی به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI ۱۰ در اختیار کاربران قرار گرفته است. این میان رده جدید هواوی به پردازنده ۷ نانومتری کرین ۸۱۰ مجهز شده که ترکیبی از دو هسته قدرتمند Cortex-A76 و ۶ هسته کم مصرف Cortex-A55 است. کرین ۸۱۰ با اتصال بلوتوث نسخه ۵.۱ نیز سازگاری دارد. گوشی هواوی نوا ۷ آی در یک نسخه با رم هشت گیگابایت و حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت با رابط UFS ۲.۱ به فروش می‌رسد؛ البته کاربران می‌توانند حافظه آن را تا حداکثر ۲۵۶ گیگابایت از طریق درگاه اختصاصی نانو مموری افزایش دهند.

باتری هواوی نوا ۷ آی

انرژی مورد نیاز گوشی هواوی نوا ۷ آی با استفاده از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این محصول هواوی به فناوری شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز است، به طوری که در طول ۳۰ دقیقه، ۷۰ درصد ظرفیت باتری و ظرف یک ساعت تمام آن را شارژ می‌کند. شرکت هواوی اعلام کرده است در صورت استفاده معمولی از این گوشی، باتری آن تا دو روز دوام می‌آورد.

کد خبر 441766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.