پرداخت بیش از ۸۵ درصد بدهی انباشته شهرداری ابهر

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای زنجان گفت: از سال قبل تا امروز بیش از ۸۵ درصد بدهی‌ انباشته شهرداری ابهر پرداخت شد که این امر گام بسیار مهمی در روند اجرای پروژه‌ها است.

به گزارش ایمنا، علی محمودی با اشاره به پروژه‌های هفته دولت شهرداری ابهر و همت شهرداری در راستای به ثمر رساندن پروژه‌های مناسب با وجود کمبود مالی، اظهار کرد: همه اینها حاصل همبستگی بین بازوی اجرایی مدیریت شهری و اتاق فکر شهری است.

وی عنوان کرد: بودجه مصوب شده برای شهرداری ابهر که توسط شورا تصویب و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده است نسبت به سال قبل ۲۶ درصد افزایش نشان می‌دهد که به موجب دقت برنامه ریزی ها بودجه ۵۴.۵ میلیارد تومانی سال قبل محقق شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای زنجان خاطرنشان کرد: پروژه‌های مختلف کوچک و بزرگ سطح شهر حاصل تعامل مناسب شورا و شهرداری ابهر است.

محمودی تصریح کرد: بودجه مصوب سال ۹۹ شهرداری حدود ۶۹ میلیارد تومان است که امیدواریم با تلاش و پیگیری‌های شهردار و نظارت شورا اهداف مدنظر حاصل شود.

وی با اشاره به مغایرت‌های طرح تفصیلی ابهر، یادآور شد: این مغایرت‌ها که به یکی از مهم‌ترین مشکلات شهروندان تبدیل شده است از آغازین روزهای کاری شورا در دستور کار قرار گرفته و ۲۴۰ مغایرت مورد بحث و بررسی قرار گرفت که امیدواریم با اتمام بررسی‌ها در کمیسیون ماده پنج ابلاغ شود تا ملاک عمل شهرداری قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای زنجان شهرداری ابهر را از نظر عملکرد موفق ارزیابی کرد و افزود: در این زمینه شهرداری‌ها از نظر ۶۵ آیتم مورد بررسی قرار می‌گیرند که طبق نتایج به دست آمده شهرداری ابهر امتیازات لازم را دریافت کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 441721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.