موسوی: پدافند هوایی ایران جایگاه رفیعی در منطقه دارد

فرمانده کل ارتش با تاکید بر جایگاه رفیع پدافند هوایی در منطقه، گفت: پدافند هوایی کشور، به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف دفاع هوایی از جمله راداری، موشکی و سامانه‌های ارتباطی دست پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز دوشنبه همزمان با دهم شهریور روز پدافند هوایی به همراه دیگر فرماندهان و مسؤولان بلندپایه ارتش با حضور در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش، با سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن ارتباط تصویری برخط با مراکز فرماندهی کنترل پدافند هوایی در سراسر کشور، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان، و گرامیداشت روز پدافند هوایی، خطاب به فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی گفت: پدافند هوایی کشور در طول سال‌های پس از انقلاب و به ویژه پس از تشکیل قرارگاه پدافند هوایی در سال ۸۷ به دستاوردهای خوبی در زمینه‌های مختلف دفاع هوایی از جمله راداری، موشکی و سامانه‌های ارتباطی دست پیدا کرده است.

فرمانده کل ارتش افزود: در طول حدود یک سالی هم که از تشکیل نیروی پدافند هوایی می‌گذرد اتفاقات مبارکی در این نیرو رخ داده و به توان رزمی و آمادگی پدافند هوایی افزوده شده است.

موسوی با بیان اینکه پدافند هوایی ایران، جایگاه رفیعی در منطقه دارد، بر لزوم هم‌افزایی بیش از پیش نیروهای مسلح در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان پدافند هوایی گفت: از هم رزمان خود در پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور که با تلاش شبانه‌روزی و اندیشه جهادی کار کرده‌اند تا این آمادگی و اقتدار برای دفاع از کشور عزیزمان حاصل شود قدردانی می‌کنم.

در این دیدار، سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا، سرتیپ حسن شاه‌صفی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش، سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سرتیپ قادر رحیم‌زاده جانشین قرارگاه پدافند هوایی کشور، سرتیپ رضا خرم‌طوسی مدیر عامل بنیاد تعاون آجا، سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش و سرتیپ مقدس معاون طرح، برنامه، بودجه و امور مجلس ارتش، حضور داشتند.

کد خبر 441712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.