ابتکار شهرداری تالش برای تشویق شهروندان به استفاده از ماسک

شهرداری تالش برای تشویق شهروندان به استفاده از ماسک، اقدام به نصب طرح جالبی روی درختان این شهر کرده است.

شهرام غنی زاده، شهردار تالش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس یافته‌های علمی و نظر کارشناسان سازمان بهداشت جهانی استفاده ماسک تأثیر بسزایی در پیشگیری از ابتلای انسان به ویروس کرونا دارد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای تشویق شهروندان تالش به استفاده از ماسک بنرهای جالب توجه‌ای به شکل ماسک طراحی کرده و روی درختان این شهر نصب کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح مورد استقبال بسیار خوب شهروندان تالش قرار گرفته است. افزود: در مرحله دوم نیز تعداد یکصد عدد بنر با پیام "ماسک_بزنیم" آماده شده که به زودی روی درختان شهر نصب می‌شود.

شهردار تالش عنوان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون برای پیشگیری از ابتلای کارگران شهرداری و شهروندان به این بیماری بیش از چهار هزار عدد ماسک بین آنان توزیع شده است.

غنی زاده تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم هنگام حضور در اجتماعات با رعایت بهداشت فردی بعد از استفاده از ماسک و دستکش از رهاسازی آن در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 441711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.