۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
قطارهای گردشگری رجا به راه افتاد

شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اعلام کرد که قطارهای گردشگری خود را به ریل سفر بازگردانده و از ۱۴ شهریورماه فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از رجا، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا گفت: قطار گردشگری شیرگاه روزهای جمعه ۱۴ و ۲۱ شهریور و قطار گردشگری سوادکوه روز پنجشنبه ۲۰ شهریور با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، حرکت می‌کنند.

او افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال گردشگران، علاوه بر فاصله‌گذاری فیزیکی بین مسافران این قطار، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی و ماسک سه لایه بین آن‌ها توزیع می‌شود.

رضا عصاری بازدید از تپه میل شهر ری، دشت کویر، معدن نمک گرمسار، تپه‌های مریخی، دودکش‌های جنی و کوه‌های حیرت‌انگیز سیمین دشت و زرین دشت و کبوتر دره، حبله رود و باغات میوه استان سمنان، چشمه رنگی و روستای شاداب، جاده گدوک، سه خط طلا، پل ورسک، پل اوریم، غار اسپهبد خورشید، پل کلانتر یا دوآب و جنگل زیبای شیرگاه و غیره را از جاذبه‌های گردشگری این سفر نام برد.

وی افزود: وجود راهنمای مجرب، بیمه مسافرتی، پذیرایی بسته‌بندی شده شامل صبحانه، ناهار، شام و میان وعده و همچنین اجرای برنامه‌های سرگرم کننده مانند شعبده‌بازی و اجرای مسابقه از خدمات شرکت رجا در این سفر است.

معاون اجرایی شرکت رجا اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و… آغاز و اجرایی کرده است.

کد خبر 441708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.