آخرین آمار ابتلا به کرونای اصفهان در ۱۰ شهریور ماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آخرین آمار مبتلایان به کرونا، بهبود یافته‌ها و ترخیص شدگان بیمارستان‌های استان در ۲۴ ساعت گذشته را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۱۴۲ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که دوره نقاهت را در قرنطینه بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان به کرونا را در روز گذشته ۱۴۰ نفر اعلام کرده بود، تصریح کرد: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند هزار و ۸۳ نفر است که از این تعداد ۱۹۸ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و بخش مراقبت‌های ویژه و آی‌سی‌یوهای مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی خاطر نشان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر بیمار فوتی مشکوک به کرونا ویروس و هشت نفر فوتی مثبت قطعی مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی  داشته‌ایم.

کد خبر 441704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 0
    آمار بستری وآمار مبتلا ومتاسفانه آمار فوت همخوانی ندارد واین بیماری از سیستم وزارت بهداشت زاویه گرفته خواهشمندیم صداقت در آمار وعدالت در گفتار اجرا شود باتشکر از پزشکان دلسوز و پرستاران محترم