تشکیل سیستم مدیریت بازرگانی و مشارکت در سازمان عمران

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: برای تحقق چشم انداز توسعه و مشارکت تا کنون اقدامات زیادی شده است.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چشم انداز جدید سازمان عمران افزایش «مشارکت» است از این رو سیستم مدیریت بازرگانی و مشارکت‌ها در این سازمان تشکیل شد.

وی ادامه داد: از سال گذشته در موضوع مشارکت‌ها ورود پیدا کرده و همچون سایر سرمایه‎گذاران در فراخوان‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری شرکت کرده و برنده بسیاری از مناقصه‌ها شدیم.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به موضوع مشارکت مردمی، تصریح کرد: بعضی از شهروندانی که توان ساخت اراضی در مالکیت خود را ندارند به سازمان عمران اعتماد کرده و پروژه‌های مورد نظر خود را با همکاری این سازمان به نتیجه می‌رسانند بنابراین علاوه بر مشارکت با پروژه‌های شهرداری‌ها و تعاونی‌های مسکن با شهروندان نیز مشارکت می‌شود.

وی افزود: در بیست و هشتمین جلسه کلانشهرهای کشور پس از انتخاب به عنوان نماینده کل کلانشهرها مقرر شد در زمینه اطلاع رسانی درباره تکنولوژی، مسائل روز، فرایندهای جدید تعریف شده و فروش فعالیت داشته باشم که در این راستا کارگروه‌هایی تشکیل و نفراتی از کلانشهرها معرفی شدند و تعامل بین کلانشهرها برقرار شد تا یک اقدام زیربنایی خوب جهت افزایش پروژه‌های مشارکتی به نتیجه برسد.

طرفه‌تابان رویکرد دیگر سازمان عمران را تقویت قسمت‌های تولیدی و اجرایی با اضافه کردن برخی ماشین آلات عنوان کرد و گفت: سال گذشته یک کفی تریلی که وظیفه حمل جداول و نیوجرسی‌های کوچک را دارد، برای سازمان خریداری شد، همچنین در آستانه نوروز یک دستگاه نیسان خریداری شد و روی آن یک دستگاه ژنراتور، یک‌دستگاه چراغ زرافه، دستگاه جوش و دستگاه هوابرش نصب شد تا به عنوان کارگاه فنی سیار در مواقع نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه تولید بلوک‌های دیواری در دستور کار قرار گرفته و در حال تولید است، افزود: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان آرامستان‌های شهرداری برای اجرای قبور پیش ساخته منعقد شده و در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ادامه داد: با توجه به اینکه این سازمان در زمینه تولید بلوک فرش ورود پیدا نکرده بود، مناقصه‌ای برگزار شد و به واسطه آن یک تکنولوژی قوی در حال ساخت است که تا چند ماه آینده بلوک‌های با کیفیت برای پیاده راه‌ها تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک تعداد هفت دستگاه «تراک میکسر» با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۵ میلیارد تومان خریداری و به تجهیزات سازمان عمران اضافه خواهد شد.

کد خبر 441699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.