اجرای بیش از ۹۰ درصد قراردادهای ابلاغی آسفالت در اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۹۰ درصد قراردادهای ابلاغی آسفالت سطح شهر اصفهان به همت سازمان عمران انجام‌ شده و تمام مصالح مورد نیاز پروژه‌ها در مجتمع تولیدی صفه این سازمان تولید شده است.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری در شرایط بسیار سخت اقتصادی کشور و محدودیت‌های ناشی از مشکلات مالی، اقدامات مطلوبی را در شهر انجام داده است.

وی افزود: این مجموعه در راستای عمل به سیاست‌های کلان شهری به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه تولید و اجرا در زمینه عمرانی، عملیات اجرایی پروژه‌های سطح شهر اصفهان را بر عهده گرفته که اجرای مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، ایستگاه متروی شاهد، تقاطع غیر همسطح آفتاب و ادامه رینگ حفاظتی شهر از مهم‌ترین‌ها آنهاست.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به موفقیت سازمان عمران شهرداری در تولید مصالح و ثبت رکورد در این رابطه، تصریح کرد: در سال ۹۵ بیشترین تولید مصالح یک‌میلیون و ۸۶ هزار تن بوده است، سال ۸۴۲، ۹۶ هزار تن، سال ۹۷، ۳۰۸ هزار تن و سال ۹۸ به یک‌میلیون و ۸۴۷ هزار تن رسیده که دو برابر آمار سال‌های گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۲۵۰ هزار تن بتن توسط این سازمان تولید شده که نسبت به سال‌های گذشته بیشترین آمار تولید به ثبت رسیده است.

طرفه‌تابان از اجرای بیش از ۹۰ درصد قراردادهای ابلاغی آسفالت خبر داد و گفت: بیش از ۹۰ درصد قراردادهای ابلاغی آسفالت سطح شهر اصفهان به همت سازمان عمران انجام‌ شده و تمام مصالح مورد نیاز پروژه‌ها در مجتمع تولیدی صفه این سازمان تولید شده است.

وی اظهار کرد: در پنج ماه نخست امسال به همت و تلاش کارکنان و متخصصان این مجموعه با تولید بیش از ۵۵۰ هزار تن انواع مصالح در مجتمع تولیدی صفه، رکورد جدیدی در مقایسه با تمام سال‌های گذشته سازمان ثبت شد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه ۲۰۳ میلیارد تومانی این سازمان در سال‌جاری تصریح کرد: سال گذشته بودجه سازمان عمران شهرداری ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که در سال جاری به رقم ۲۰۳ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از مجموع بودجه امسال ۱۴۲ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های عمرانی، ۳۵ میلیارد تومان مربوط به واحدهای تولیدی و نزدیک به سه میلیارد تومان درآمدهای غیرعملیاتی و ماشین‌آلات و ۱۰ میلیارد تومان پروژه‌های مشارکتی است و ۱۳ میلیارد تومان نیز برای وام و خرید میکسر و دیگر امکانات در نظر گرفته شده است.

طرفه‌تابان «بودجه پروژه‌ها، واحدهای تولیدی، مشارکت‌ها و بازرگانی» که به تازگی به این دو بخش اضافه شده را سه رویکرد بودجه‌ای سازمان عمران برشمرد و گفت: تاکنون سه پروژه مشارکتی با همکاری مناطق پنج و هشت و تعاونی مسکن به مرحله اجرا درآمده و بیش از ۴۰ واحد مسکونی برای کارکنان این مجموعه طراحی شده که این اقدامات برای نخستین بار انجام شده است.

وی افزود: در نظر داریم در سازمان عمران در تأمین بودجه برای اجرای پروژه‌ها با شهرداری همراه شویم که در این میان واحدهای تولیدی، مدیریت بازرگانی و مجموعه مشارکت‌ها در این زمینه از اهمیت چشمگیری در سازمان برخوردار است.

کد خبر 441687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.