اردوی تیم ملی فوتبال جوانان لغو شد

مدیر تیم ملی فوتبال جوانان از لغو اردوی آماده سازی این تیم به دلیل وضعیت نامشخص مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی با اعلام این خبر گفت: اردوی تیم ملی جوانان که قرار بود از نهم شهریور آغاز شود به دلیل برنامه نامشخص رقابت‌ها به تعویق افتاده است.

فاطمی افزود: با توجه به اینکه احتمالاً تاریخ جدیدی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعلام می‌شود و بعضی از کشورها اعلام کرده اند در این تاریخ نمی‌توانند در رقابت‌ها شرکت کنند برنامه‌های آماده سازی تیم هم تحت تأثیر تغییر زمان بندی برگزاری رقابت‌ها قرار می‌گیرد و در انتظار هستیم تا پاسخ نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص موعد برگزاری رقابت‌ها اعلام شود.

مدیر تیم ملی جوانان گفت: اعضای کادر فنی زحمات زیادی در این مدت کشیدند و شبانه روز تلاش کردند تا تیم را به شرایط مناسب برسانند. امیدواریم در نهایت هرچه زودتر تاریخ برگزاری مسابقات مشخص شود تا مربیان تیم برنامه جدید آماده سازی را تدوین کنند و در شرایط مناسب برای حضور در رقابت‌ها آماده شویم.

گفتنی است مسابقات قهرمانی جوانان آسیا قرار بود از ۲۳ مهرماه در تاشکند ازبکستان آغاز شود که به دلیل شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا برخی از کشورهای شرکت کننده اعلام کردند امکان سفر به ازبکستان در این مقطع زمانی وجود ندارد.

کد خبر 441684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.