سعادتمند پیشنهاد جدیدی در رم به استراماچونی داده است

نیکولا شیرا، خبرنگار مشهور ایتالیایی گفت: ملاقاتی که در رم میان استراماچونی و سعادتمند رخ داد، دو طرف صحبت کردند و استقلال پیشنهاد انعقاد قرارداد جدیدی را به استراما داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از سفر احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال به ایتالیا پیش از دربی برای مذاکره با استراماچونی شایعاتی به گوش رسید که این سفر به منظور ارائه پیشنهاد جدیدی به این سرمربی ایتالیایی برای بازگشت به نیمکت آبی‌پوشان تهرانی بوده است. فرهاد مجیدی بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس به برگزاری این جلسه واکنش نشان داد و ادعا کرد مسئولان باشگاه استقلال در حالی که تیم او در یکی از مهم‌ترین مقاطع فصل قرار دارد، دنبال عقد قرارداد جدید با استراماچونی هستند.

سعادتمند ولی این موضوع را تکذیب و اعلام کرد در رم تنها بر سر پرداخت مطالبات با استراما مذاکره کرده است. با این حال از روز گذشته بسیاری از رسانه‌ها و خبرنگاران ایتالیایی نزدیک به استراماچونی از پیشنهاد جدید استقلال به این سرمربی برای بازگشت به تهران سخن گفتند. یکی از آن‌ها نیکولا شیرا، خبرنگار مشهور ایتالیایی و نزدیک به استراما است که مدعی است سعادتمند در تلاش است تا استرا را باز گرداند و سلطانی‌فر، وزیر ورزش ایران نیز از این انتقال حمایت می‌کند.

شیرا روز گذشته با انتشار توییتی در حساب رسمی خود، نوشت: "احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال طی روزهای گذشته با آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق استقلال دیدار داشته است. سعادتمند در تلاش است استراماچونی را برای بازگشت به استقلال متقاعد کند و مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش ایران نیز حمایت خود برای انجام این انتقال را نشان داده است. مذاکرات استقلال و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه‌های استراماچونی از طریق یک واسطه به نام داریو کانووی برای همکاری مجدد ادامه دارد."

استقلال در رم پیشنهاد قرارداد جدیدی را با استراما داد

در همین خصوص نیکولا شیرا، خبرنگار مشهور ایتالیایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به علاقه استراما به حضور دوباره در جمع آبی‌پوشان، اظهار کرد: استراماچونی استقلال را دوست دارد. او می‌تواند به ایران باز گردد و احتمال پیوستن دوباره‌اش به استقلال وجود دارد.

این خبرنگار ایتالیایی با رد ادعای سعادتمند مبنی بر جلسه با استراما بر سر پرداخت مطالبات به وی، خاطرنشان کرد: در ملاقاتی که در رم میان استراماچونی و سعادتمند رخ داد، دو طرف بر سر این موضوع صحبت کردند و استقلال پیشنهاد قرار داد جدیدی را به استراما داد.

شیرا در پاسخ به این سوال که دلیل پیشنهاد قرار داد جدید به استراماچونی مشکل در پرداخت مطالبات قبلی استراماچونی است؟، تصریح کرد: آنها(استقلال) این مشکل را حل می کنند.

کد خبر 441677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.