بی‌گاه نامزد بهترین فیلم جشنواره اولدنبرگ

فیلم سینمایی «بی‌گاه» به کارگردانی پویا اشتهاردی و تهیه‌کنندگی محمد سجادیان نامزد بهترین فیلم جشنواره اولدنبرگ آلمان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم"بی‌گاه" در ادامه حضورهای بین‌المللی، در بخش رقابتی این جشنواره، نامزد دریافت بهترین فیلم از بیست و هفتمین دوره جشنواره اولدنبرگ آلمان شد.

بی‌گاه در کنار فیلم‌هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، دانمارک، پرتغال، مکزیک و آرژانتین از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ سپتامبر (۲۶ تا ۳۰ شهریور) در این جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

بیست و هفتمین دوره جشنواره اولدنبرگ آلمان/ Oldenburg International Film Festival به صورت فیزیکی برگزار خواهد شد و این جشنواره که توسط مجله آمریکایی هالیوود ریپورتر ساندنس آلمانی نام گذاری شده است، در کنار جشنواره‌های تورنتو و ونیز یکی از مهمترین جشنواره‌های سینمای مستقل پاییزی به حساب می‌آید و در میان ۲۵ جشنواره برتر سینمایی دنیا قرار دارد.

این جشنواره در تلاش برای آگاهی بخشی و ایجاد پلی میان فیلمسازان مستقل و مخاطبان است که فیلمسازان مهمی از جمله دارن آرنوفسکی، برایان دی‌پالما، استیون سودربرگ در دوره‌های پیشین آن حضور داشته‌اند.

ایمان افشار، شایان افشار، ایوب افشار، مهسا ناروئی، آوا آذرپیرا، ملابخش رئیسی، موسی افشار و جمعی از بازیگران محلی چابهار در بی گاه نقش‌آفرینی می‌کنند.

و از دیگر عوامل فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: رضا حماسی، موسیقی: نوید جابری، مدیر صدابرداری: علی عبدالحسینی، میکس و ترکیب صدا: انسیه ملکی، طراحی صدا: رافائل برنابئو گارسیا، اصلاح رنگ و جلوه‌های بصری: محراب مشهدبان، مدیر تولید: محمدرضا تهرانی، مجری طرح: حسین شیخی، تهیه‌کننده اجرایی: مهدی بهروز، مشاور بین‌الملل: مسعود ایمن‌دوست، عکاس: شهرزاد نجفی و سمانه وجدان و مشاور رسانه‌ای: مهدی سلیمانی برچلویی اشاره کرد.‌

کد خبر 441665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.