ثبت نام نوسازی تاکسی‌های مشهد با استفاده از یک روبات مجازی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: امکان ثبت برای نام نوسازی از طریق روبات تلگرامی سازمان تاکسیرانی فراهم شده است.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین با هدف کاهش تردد و تسهیل کار تاکسیرانان، امکان ثبت درخواست معرفی به بانک جهت دریافت تسهیلات نوسازی تاکسی، در لینک روبات سازمان تاکسیرانی مشهد به نشانی @taxiranimashhad_bot فراهم شده است.

وی تصریح کرد: متقاضیان پس از ثبت نام در شرکت‌های کارگزاری با ورود به آدرس فوق، درخواست خود را ثبت نموده و پس از ۴۸ ساعت جهت انجام امور بانکی با همراه داشتن مدارک شناسایی به واحد اعتبارات بانک ملی شعبه مشهد واقع در خیابان امام خمینی مقابل باغ ملی مراجعه کنند. از این پس صدور معرفی نامه بانکی دریافت وام با این روش امکان‌پذیر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: سال گذشته بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تسهیلات وام در اختیار رانندگان تاکسی قرار می‌گرفت تا نسبت به نوسازی تاکسی‌ها اقدام کنند، اما با توجه به افزایش قیمت خودرو از این پتانسیل به نحو احسن استفاده نشد.

وی گفت: اواخر سال گذشته با توجه به مشکلات ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به پیگیری نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده نشدیم، از این رو امسال علیرغم افزایش قیمت خودروهای پژو و سمند، برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد سهمیه‌ای از ایران خودرو تخصیص دادیم.

محبی با بیان اینکه بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری مشهد و بانک ملی ایران برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی تسهیلات وام تا سقف ۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد به رانندگان دارای خودروی تاکسی فرسوده پرداخت می‌شود، گفت: بر اساس هماهنگی‌ها امکان اعطای تسهیلات بانکی به مبلغ ۵۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد (۱۴ درصد یارانه شهرداری و چهار درصد سهم متقاضی) برای مالکان تاکسی‌های فرسوده جهت نوسازی تاکسی فراهم شده است.

کد خبر 441657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.