کاهش ۴۰ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی شهرکرد

مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد با اشاره به کاهش ۴۰ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی خودروها نسبت به سال گذشته، گفت: نسبت به سال گذشته هیچ‌گونه افزایش قیمتی در هزینه اخذ گواهی معاینه فنی اعمال نشده است

به گزارش ایمنا، رضا جهانبخش با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۱۰ مرکز معاینه فنی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد و از این تعداد دو مرکز در منطقه شهرکرد مشغول به فعالیت است، اظهار کرد: تست مخزن CNG با مجهزترین دستگاه در کمتر از ۳۰ دقیقه در مراکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد انجام می‌شود.

مدیر مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد عنوان کرد: ضدعفونی این مراکز معاینه فنی به صورت روزانه با همکاری شهرداری شهرکرد و ماشین آبپاش و توسط پرسنل مرکز معاینه فنی نسبت به خودروهای مراجعه کننده انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات تنها به افرادی که از ماسک استفاده می‌کنند، ارائه می‌شود، افزود: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در مرکز معاینه فنی شهرداری شهرکرد رعایت شده و تمامی خودروهای مراجعه کننده نیز قبل از ورود به مرکز معاینه فنی ضدعفونی می‌شوند.

جهانبخش یادآور شد: در حال حاضر هزینه معاینه فنی خودروهای بنزینی همانند سال قبل ۳۷ هزار تومان است و هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته است.

منبع: ایسنا

کد خبر 441655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    با عرض سلام. اینجانب پراید دوگانه سوز فابریک دارم و هر ساله برای معاینه فنی مراجعه میکنم به معاینه فنی.شاید باور نکنید ولی اصلا به من نمیگن صندوق عقب را باز کن ببینیم اصلا کپسول داری دیگه تست کپسول پیشکش