پیشرفت ۲۵ درصدی عملیات آسفالت ضلع غربی خیابان مقداد دوم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۲۵ درصدی عملیات عمرانی زیرسازی و روکش آسفالت ضلع غربی خیابان مقداد دوم حدفاصل میدان سلمان تا میدان اندوان خبر داد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: معابر از شریان‌های اصلی و یکی از فضاهای مهم شهری است که حدود یک سوم از وسعت شهرها را به خود اختصاص داده و ساماندهی وضع آنها قطعاً گام مهمی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد بود.

وی افزود: در راستای این امر منطقه ۱۵ نسبت به اجرای پروژه زیرسازی و روکش آسفالت خیابان مقداد دوم اقدام کرده که با اجرای این پروژه مهم علاوه بر کاهش بار ترافیکی در این مسیر شاهد کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای آن خواهیم بود که این امر عامل مهمی در تأمین رضایت شهروندان در مورد عملکرد شهرداری است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصلی‌ترین متولی پروژه‌های کف‌سازی و روکش معابر از بعد اجرایی و نظارتی است تصریح کرد: اگر آسفالت معابر با کیفیت و با استانداردهای لازم اجرا و از آن نگهداری شود قطعاً ضمن جذابیت خاصی که به خیابان‌های شهر و معابر شهری می‌دهد، از انجام دوباره کاری و چند باره کاری و صرف هزینه‌های گزاف و هدر رفت منابع عمومی جلوگیری خواهد شد.

قاسمی ادامه داد: پروژه آسفالت خیابان مقداد دوم در راستای بهبود وضعیت تردد شهروندان در این خیابان اجرا خواهد شد که شامل اجرای عملیات‌هایی نظیر خاکبرداری، بتن‌ریزی، زیرسازی و آسفالت، اجرای گارد ریل، تابلو و علائم ترافیکی به طول سه هزار و ۵۶۰ متر و عرض ۸.۵ متر است که هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خواهد داشت.

وی در خصوص اجرای این پروژه که با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آبفا صورت گرفت، گفت: در مذاکرات شده با این شرکت‌ها و با توجه به اینکه در مسیر این پروژه دو خط لوله ۱۴۰۰ آب شرب اصفهان عبور می‌کند و در آینده نیز خط سوم آن عبور خواهد کرد، مقرر شده شهرداری تمام تدابیر لازم جهت تامین ایمنی این خطوط با توجه به حجم ترافیکی نسبتاً سنگین در این مسیر را در نظر گرفته و زیرسازی و آسفالت آن را با توجه به شرایط خاص آن اجرا کند.

کد خبر 441650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.