رقابت دایی با مهاجم عمانی برای کسب جایزه بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت با مهاجم عمانی یک مرحله دیگر به کسب جایزه بهترین گل تاریخ جام ملت‌های فوتبال آسیا نزدیک شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با پایان رأی‌گیری سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از کاربران خود برای انتخاب ۱۶ گل از ۳۲ گل برتر تاریخ جام ملت‌های قاره کهن، علی دایی به جمع ۱۶ نفره زنندگان بهترین گل‌های تاریخ این تورنمنت راه یافت.‌

پس از سردار آزمون که در رقابت با یونس محمود عراقی پیروز شد، اکنون علی دایی نیز در رقابت با اسماعیل عبداللطیف از بحرین پیروز شده و در جمع ۱۶ نفر پایانی قرار گرفته است.
عبداللطیف به خاطر گلی که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیای سال ۲۰۰۷ به کره جنوبی زد و بازگشت تاریخی تیمش (پس از یک گل عقب افتادن از حریف) را برای کسب پیروزی ۲ بر یک کامل کرد، در رقابت با تیم کیهیل استرالیایی پیروز شده بود و در جمع ۱۶ نفر پایان قرار گرفته بود.

علی دایی هم به خاطر گل دومش به کره جنوبی در پیروزی معروف ۶ بر ۲ تیم ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیای سال ۱۹۹۶ به مرحله یک هشتم نهایی رقابت برای کسب عنوان زننده بهترین گل تاریخ جام ملت‌های آسیا راه یافته است.

هواداران تیم ملی کشورمان می‌توانند برای رأی دادن به علی دایی اینجا کلیک کنند.

کد خبر 441638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.