مرگ تلخ کودک هشت ساله گلستانی در ایستگاه‌ صلواتی/راز هولناک قتل یک زن در گلپایگان

سلاخی شدن جوان تهرانی، راز قتل یک زن در گلپایگان، خودکشی دختر جوان در دزفول، مرگ تلخ کودک هشت ساله گلستانی در ایستگاه‌ صلواتی، زیرگرفتن عزاداران حسینی در شهر قدس، انفجار مهیب در رشت و دو کشته در درگیری مسلحانه ظهر عاشورا در اهواز را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جوان تهرانی در درگیری خیابانی با چاقو سلاخی شد و بعد از یک هفته کما در بیمارستان فوت کرد و با مرگ وی ضارب در برابر اتهام قتل عمد قرار گرفت.

شهریور امسال یکی از مأموران کلانتری خانی‌آباد نو با رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و وی را در جریان مرگ مردی در بیمارستان ضیائیان پایتخت قرار داد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد، مرد فوت شده بر اثر ضربه‌های چاقو زخمی شده و از یک هفته قبل در این مرکز درمانی بستری بوده که به دلیل شدت جراحات تسلیم مرگ شده بود. این در حالی است که ضارب در روز درگیری از سوی پلیس شناسایی و روانه زندان شده بود.
مأموران همچنین با اطلاع از محل درگیری به آنجا اعزام شده و به تحقیق از افراد محلی پرداختند و آنها گفتند که شاهد این دعوای خیابانی بوده و دیده‌اند که مرد مهاجم با چاقو مقتول را زخمی کرده و از آنجا گریخته است.

راز هولناک قتل یک زن در گلپایگان

تعدادی از دامداران محلی در تماس با پلیس از توقف مشکوک یک خودرو پژو پارس در تپه‌های اطراف گلپایگان خبر دادند که مأموران پس از حضور در محل و بررسی خودرو و اطراف آن متوجه شدند که جسد زنی ۳۹ ساله پس از قتل به آتش کشیده شده است.

در ادامه مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل قتل آغاز کردند و موفق شدند قاتل ۳۲ ساله را در همان اطراف دستگیر کنند. پس از انتقال متهم به اداره پلیس، وی ضمن اعتراف به قتل گفت: این زن همسر صیغه‌ای من بود و به خانه‌اش رفت و آمد داشتم تا اینکه دختر ۱۸ ساله او را دیدم و عاشقش شدم.

بعد از مدتی تصمیم به ازدواج با دختر همسرم گرفتم، اما وقتی مادرش متوجه شد به شدت با ما مخالفت کرد، من و دختر جوان که مادرش را مانع ازدواج خود می‌دیدیم وی را در خانه به قتل رساندیم و چند روزی هم جسد را در خانه نگه داشتیم، اما وقتی متوجه شدیم جسد در حال فاسد شدن است آن را به بیابان برده و به آتش کشیدیم. با اعترافات متهم دستور بازداشت دختر مقتول نیز صادر شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

خودکشی دختر جوان در دزفول

آتش نشانان دزفول مانع خودکشی دختر جوان و سقوط از ارتفاع شدند و فرمانده این عملیات در این زمینه، گفت: طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ گزارش اقدام به خودکشی دختری جوان اطلاع رسانی شد که گروه امداد و نجات ایستگاه شماره دو آتش نشانان به محل گزارش شده واقع در ارتفاعات پشت بقعه امام زاده رودبند مشرف به رودخانه اعزام شدند.

احسان تراهی افزود: این فرد که در حالت فشار روحی شدید قرار داشت علت انجام این کار خود را اختلاف خانوادگی و ناامیدی خود از ادامه زندگی عنوان کرد.

وی گفت: با راهنمایی و صحبت‌های عوامل با تجربه آتش نشانی و روش‌های خاص این دختر جوان به آرامش دعوت و از انجام این کار منصرف شد.

مرگ تلخ کودک ۸ ساله گلستانی در ایستگاه صلواتی

حادثه دلخراش برق گرفتگی در یکی از ایستگاه‌های صلواتی شهر گلستان واقع در محله باغ مهندس جان یک کودک هشت ساله را گرفت و رئیس اداره برق شهر گلستان با تأئید این حادثه گفت: متأسفانه این حادثه چند روز پیش در حالی رخ می‌دهد که یک ایستگاه صلواتی با استفاده از برق غیرمجاز زمینه را برای این حادثه تلخ فراهم می‌کند.

علی صادقی تصریح کرد: هر ساله اداره برق برای مانع شدن از چنین حوادثی اقدام به توزیع بروشورهایی در همین رابطه به هیأت مذهبی می‌کند، اما با این وجود باز هم شاهد چنین حوادث تلخی هستیم.

زیر گرفتن عزاداران حسینی در شهر قدس

معاون فرماندهی انتظامی غرب تهران اظهار کرد: شب گذشته یک خودرو که راننده آن مست بود، به سمت یک هیأت عزاداری در شهر قدس رفت و تعدادی از عزاداران را زیر گرفت.

وی ادامه داد: خودرو سواری پس از آن به سمت میدان مصلی شهر قدس رفت و در این نقطه نیز تعدادی از شهروندان را زیر گرفت. طبق بررسی‌های اولیه تعداد مصدومان شش نفر بوده است و پس از تعقیب و گریز راننده مست در بلوار امام حسین (ع) شهرقدس دستگیر شد.

انفجار مهیب در رشت

رئیس سازمان آتش نشانی رشت از وقوع انفجار مهیب در خیابان منظریه رشت خبر داد و گفت: این حادثه باعث مصدومیت بانوی ۲۲ ساله را فراهم کرد.

شهرام مؤمنی از وقوع انفجار مهیب در خیابان منظریه رشت خبر داد و اظهار کرد: حادثه انفجار در طبقه سوم آپارتمان (طبقه زیرشیروانی) به آتش نشانان اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سریعاً ۲۵ آتش نشان به همراه ۹ دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: حادثه انفجار گاز که منبع آن در دست بررسی است، موجبات تخریب قسمت‌هایی از سازه آپارتمان و آتش سوزی را فراهم کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به عملیات اطفای آتش توسط تیم‌های اطفایی و تلاش در پیشگیری از گسترش آتش، افزود: این حادثه باعث مصدومیت بانوی ۲۲ ساله را فراهم کرد که با توجه به آسیب‌های ناشی از انفجار، فرد آسیب دیده سریعاً به بیمارستان سوختگی ولایت رشت انتقال یافت.

دو کشته در درگیری مسلحانه ظهر عاشورا در اهواز

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: درگیری مسلحانه در یکی از مناطق اهواز بین دو طایفه با اختلاف قبلی انجام شده و به هیچ عنوان امنیتی نبوده است.

محسن دالوند با اشاره به حادثه تیراندازی در اهواز، اظهار کرد: این درگیری بین تعدادی افراد که از پیش اختلاف داشتند انجام گرفته که در این درگیری مسلحانه دو نفر بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند و افراد خاطی توسط نیروهای مستقر در این منطقه شناسایی شدند و دستگیری آنها در دست اقدام است.

وی افزود: این درگیری به هیچ عنوان امنیتی نبوده و با بررسی‌های میدانی مشخص شد این نفرات مدتی است با یکدیگر اختلاف و درگیری دارند. نیروهای ناجا در تمامی مناطق اهواز مستقر شده و تاکنون هیچ مشکلی در بحث امنیت و برگزاری آئین‌های عزاداری رخ نداده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز نیروهای انتظامی را حافظ امنیت شهروندان دانست و گفت: بی‌شک با مخلان نظم و امنیت به ویژه در ایام محرم برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 441628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.