توزیع ۱۵ هزار ماسک بین شهروندان خوی

شهردار خوی گفت: ۱۵ هزار ماسک از سوی شهرداری خوی و دفتر نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی بین مردم توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا، محرم اکبرزاده اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تمامی ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی را تحت شعاع قرار داده و تأثیرهای مختلفی بر ساختار و روند زندگی مردم داشته است.

وی افزود: بحران ناشی از شیوع کرونا در سراسر جهان و به تبع آن در شهرهای کشور تأثیرات منفی بسیاری برجای گذاشته و با توجه به نوع گسترش و شیوع این بیماری در حال حاضر، پیشگیری تنها راه مبارزه و کاهش موارد ابتلاء به آن است.

شهردار خوی گفت: در کنار تمام اقدامات آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و تلاش برای ارائه اطلاعات لازم به شهروندان و اجرای "پویش‌های در خانه بمانیم"، "فاصله گذاری اجتماعی" و "من ماسک می زنم" و اجرای طرح‌های ضدعفونی تمامی مراکز، معابر و اماکن عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی، تسهیل روند ارائه خدمات به شهروندان در حوزه‌های مختلف، برای جلب مشارکت شهروندان در اجرای طرح‌های مختلف نیز اقدامش ده است.

اکبرزاده عنوان کرد: حاضر نشدن در مجامع عمومی و کاهش حضور در سطح شهر مگر به دلیل ضرورت، استفاده از تجهیزات ضدعفونی و بهداشتی چون ماسک، تأثیر زیادی در روند کاهش بیماری کرونا دارد و در مقاطع مختلف در چند ماه گذشته با مشارکت شهروندان شاهد کاهش ابتلاء بودیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به لزوم توجه بیشتر به مبحث پیشگیری از ابتلاء به این بیماری به دنبال هماهنگی‌های انجام شده، تعداد ۱۵ هزار ماسک از سوی شهرداری و شورای شهر خوی و دفتر نمایندگی مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی از طریق برپایی پنج ایستگاه در مناطق کم برخوردار و میدان ولیعصر بین شهروندان توزیع می‌شود.

کد خبر 441627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.