ذبح رایگان دام در کشتارگاه صنعتی شهرداری قم در ایام محرم

مدیرعامل سازمان کشتارگاه‌ صنعتی شهرداری قم گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته هیئات مذهبی می‌توانند تا یک روز بعد از عاشورای حسینی خدمات رایگان در کشتارگاه صنعتی شهرداری دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، وحید وزیری راد با اشاره به ذبح رایگان دام در دهه اول محرم در کشتارگاه صنعتی شهرداری قم، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با هیئت‌های مذهبی، خدمات بسیار خوبی به‌صورت شبانه‌روزی در اختیار آنان قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال هیئت مذهبی از خدمات ارائه‌شده، گفت: هیئت‌های مذهبی از ظرفیت سردخانه و انبار سرد استفاده و علاوه بر نگهداری گوشت، آب‌میوه و آب‌معدنی نیز در آن‌ها نگهداری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری قم تصریح کرد: ظرفیت سردخانه‌ای کشتارگاه شهرداری قم قبل از دهه اول محرم در اختیار متقاضیان و هیئت‌های مذهبی قرارگرفته و با توجه به ظرفیتی که داشتیم آن‌ها می‌توانستند دام ذبح شده خود را در سردخانه نگهداری کنند.

وزیری راد با بیان اینکه آمار کشتار هیئت‌ها در این مدت، حداقل روزی ۱۵ رأس دام سنگین و یکصد رأس دام سبک بوده است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها از قبل از دهه محرم صورت گرفته و هیئت‌های مذهبی می‌توانند تا یک روز بعد از عاشورای حسینی که انبار سرد تخلیه شود کشتار خود را در سردخانه نگهداری کنند.

وی با تأکید بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی هیئت‌های مذهبی و عوامل سازمان کشتارگاه، گفت: شرایط بسیار خوبی از لحاظ بهداشتی در این مکان فراهم شده و بر ذبح شرعی و بهداشتی دام‌ها تأکید داریم.

کد خبر 441625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.