اهتزاز ۶۰۰ پرچم عزا در منطقه چهار شهر قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اهتزاز ۶۰۰ پرچم عزا و نصب دو هزار و ۵۰۰ قطعه پرچم مشکی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اهتزاز ۶۰۰ پرچم عزا در سطح منطقه چهار، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال تلاش کردیم تا فضاسازی محرم پر رنگ تر انجام شود.

وی افزود: در سطح منطقه چهار شهر قم امسال ۸۰ هزار متر ریسه مشکی، قرمز و سبز به مناسبت عزاداری سالار شهیدان نصب شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم به نصب سه المان بنری در سطح منطقه با جملات سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: المان ستونی با همین مضامین هم در میدان نماز کار شد و در سطح منطقه حدود دو هزار و ۵۰۰ قطعه پرچم مشکی دو سر چوب و تک چوب کار شده و اقدام دیگر ما توزیع پیام‌های عاشورایی در مکان‌های شلوغ مانند نانوایی‌ها و بانک‌ها است.

اصفهانیان مقدم با اشاره به تغییر شکل و کارکرد ایستگاه‌های صلواتی در محرم امسال، ادامه داد: برای دهه اول محرم حدود ۱۷ مورد مجوز ایستگاه فرهنگی صادر کردیم.

وی ادامه داد: کمک به هیئت‌های مذهبی و مساجد شامل تأمین نیروی خدماتی انتقال ضایعات، تأمین بالابر، تأمین تانکر و شست و شو از دیگر اقدامات شهرداری منطقه چهار شهر قم در ایام عزاداری محرم است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم با بیان اینکه بزرگترین مجموعه عزاداری در سطح منطقه با ظرفیت دو هزار نفر ورزشگاه شهید حیدریان است، گفت: هر شب ضد عفونی مسیرهای منتهی به محل و صندلی‌ها در دو نوبت قبل و بعد از مراسم انجام می‌شود.

اصفهانیان مقدم با اشاره به خرید دستگاه ضد عفونی کننده در این منطقه، ادامه داد: هیئت‌ها و مکان‌هایی که شلوغ هستند و مساجدی که درخواست دارند با این دستگاه ضد عفونی می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی با نیروی انتظامی و مرکز بهداشت در زمینه جلوگیری از توزیع و طبخ غذا در سطح منطقه، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر به علت شلوغ بودن اطراف حرم مطهر، ستاد خدماتی شهرداری منطقه چهار در تقاطع عمار یاسر مستقر شد تا تانکر آب برای وضو و کارتن پلاست برای زباله در مسیرهای منتهی به حرم مطهر تأمین شود.

کد خبر 441621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.