۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کلیپرز راهی دور دوم شد

بازی‌های پلی‌آف لیگ ملی بسکتبال آمریکا، شب گذشته و بامداد امروز ادامه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در دیداری از مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق، بوستون سلتیکس به مصاف تورنتو رپتورز رفت و موفق شد این تیم را ۱۱۲ بر ۹۴ شکست دهد تا در سری بازی دو تیم، یک بر صفر جلو بیفتد. در بوستون کمبا واکر با ۱۸ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل، بهترین بازیکن زمین بود؛ البته ۲۱ امتیاز جیسن تیتم و مارکوس اسمارت نیز در پیروزی بوستون نقش مهمی را ایفا کرد. در تورنتو نیز کایل لوری با ۱۷ امتیاز، بهترین بازیکن تیمش بود.

اما در کنفرانس غرب، سری بازی‌های مرحله اول هنوز ادامه داشت. در حساس‌ترین دیدار شب گذشته، لس آنجلس کلیپرز به مصاف دالاس موریکس رفت که با حساب ۱۱۱ بر ۹۷ این تیم را شکست داد تا در مجموع با نتیجه ۴ بر دو به مرحله دوم صعود کند. در کلیپرز کوای لنرد با ۳۳ امتیاز و در دالاس، لوکا دانچیچ با ۳۸ امتیاز بهترین بازیکنان زمین بودند.

در آخرین بازی شب گذشته نیز یوتا جز مقابل دنور ناگتس قرار گرفت؛ یوتا به یک برد دیگر برای صعود به دور بعد نیاز داشت، اما در این بازی حریف تیم سوم کنفرانس غرب نشد و با حساب ۱۱۹ بر ۱۰۷ برابر این تیم شکست خورد. در دنور جمال ماری با ۵۰ امتیاز یک عملکرد خیره کننده دیگر را ثبت کرد و بهترین بازیکن یوتا در این دیدار نیز داناوان میچل بود که موفق به کسب ۴۴ امتیاز در این دیدار شد.

کد خبر 441617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.